מבזקים

משרד הכלכלה מציג: משדרות ועוטף עזה לבורסה לניירות ערך

תוכן עניינים

רגעים מרגשים נרשמו השבוע בבורסה לניירות ערך, כאשר יזמים משדרות וישובי העוטף הציגו את הסטרטאפים שלהם בפני משקיעים, נציגי קרנות ובכירים מהתעשייה

אהרון קלפה | כ"ב בשבט תש"פ | יום שני 17 בפברואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

האירוע התקיים במסגרת האקסלרטור הטכנולוגי SID TECH הפועל בעיר שדרות, ביוזמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה באמצעות מעוף מרחב דרום ובשיתוף עיריית שדרות ובניהולו של טל כתרן.

במסגרת תכנית האקסלרטור העסקי הטכנולוגי SID TECH, בה משתתפים יזמים מהעיר שדרות והסביבה, הגיעו השבוע משתתפי המחזור הראשון לאירוע Demo Day שנערך במתחם תגלית בבורסה לניירות ערך, בתל אביב.
היזמים הנמצאים בשלב אמצע התכנית, הציגו את מיזמיהם בפני קהל מקצועי ומפרגן, שלא חסך את הערותיו מהיזמים אך תמך וסייע להם רבות זאת כהכנה להמשך דרכם ולאירוע ה- Demo Day של סיום התוכנית שיתקיים באפריל.

היזמים שהציגו במהלך האירוע, ביצעו הכנות רבות במהלך השבועות האחרונים, בהם עיצבו את רעיונותיהם הטכנולוגיים לכדי סטרטאפים חדשניים. למרות המעמד המרגש, היזמים עמדו במשימה בהצלחה וזכו לפרגון רב, כמו גם לנטוורקינג איכותי עם משקיעים פוטנציאליים במיזמיהם ובעלי עניין- שכיבדו את האירוע בהשתתפותם. בין המיזמים שהציגו ישנם פיתוחים חדשניים בעולמות התיירות (טרוולטק), הנדל"ן (פרופטק), הסושייל, תחבורה חכמה (סמארט מוביליטי), ה- AI, המדיקל, הדיגיטל ועוד.

אפי מחלב, מנהל מעוף מרחב דרום: "לראות את המיזמים השונים מציגים את פירותיהם במקצועיות רבה אל מול קהל מכובד, מסב לנו גאווה רבה. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים שמחה להמשיך ולהציע  ליזמים מכל הארץ אפשרויות לפתח את הרעיונות והמיזמים שלהם בכל האמצעים הטכנולוגיים והעסקיים האפשריים".

טל כתרן, מנהל האקסלרטור: " ההשקעה הרבה של המיזמים, שהחלו את דרכם זה מכבר, הוכיחה עצמה במלואה. היזמים הציגו בצורה מקצועית רעיונות חדשניים וזכו לפרגון ותמיכה מקהל מנוסה מאוד, אך עירני למאמץ הרב הנדרש מיזמים לממש את רעיונותיהם. אני גאה בהישגיהם, ומשנס מותניים יחד עם חגי אורטנר, מנהל המאיץ מטעם מעוף, להמשך חלקה השני של התכנית".

SID TECH בשדרות, הוא חלק מתכנית "MaofTech", תכנית האקסלרטורים העסקיים הטכנולוגיים של משרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף דרום, הפועל בשיתוף עיריית שדרות והאגף לצעירים. תכנית "MaofTech" נולדה במטרה לעודד צמיחה של יזמים מהפריפריה ולהוביל יזמים הנמצאים בתחילת דרכם להצלחה. האקסלרטור בשדרות מנוהל מקצועית על ידי גורו האקסלרטורים הבינלאומי, טל כתרן. ולאחרונה הודיע משרד הכלכלה יחד עם עריית שדרות על פתיחת מחזור נוסף לאקסלרטור בחודש מרץ.

המעוניינים להירשם למחזור השני, נדרשים להזדרז ולהירשם בלינק הבא:
https://maoftech.org.il/accelerator/sderot-gaza-envelope/

טכני

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: