מבזקים

ראשוני: הרב קוק חזה את הדחתו של רון קובי ראש עיריית טבריה

תוכן עניינים

רוח הקודש הגדולה של הצדיק מטבריה, הרב קוק שליט"א חזה לפני חודשיים את הדחתו הסופית של רון קובי מראשות עיריית טבריה. צפו

צבי סרוסי | כ"ב בשבט תש"פ | יום שני 17 בפברואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

הבוקר התבשרו תושבי טבריה על ההחלטה הסופית של בג"ץ שפסקה כי ראש העירייה המודח רון קובי יודח סופית, אך התבוננות לאחור ברצף הזמן, מעיד שהיום אנו רק רואים זאת בארץ בפועל, אך הדברים כבר נחתמו בשמים קודם לכן.

לפני כחודשיים ערך הצדיק הרב דב קוק שליט"א בתיקון חצות כהרגלו בכל לילה, ולפתע מי שעמד בסמוך אליו שמע איך בכל הפסוקים, הרב חוזר ומזכיר את העיר טבריה שקדושתה מתחללת וכו'. המחזה שנראה לאנשים ששהו במקום היה מרעיד. הרב קוק שליט"א שבכה מאין הפוגות באותו תיקון חצות, נשכב לפתע על הריצפה ואמר: "אני מקבל על עצמי מסירות נפש, אני לא קם מכאן עד שהכל יסודר", ונשכב על הרצפה בבכיות.

זמן קצר לאחר מכן, קם הרב כולו נרגש ואמר לסובבים ששהו אז בחדר: "רבותי בא לי עכשיו רבי חיים אבולעפייה ואמר לי אל תדאג. אני הייתי בטבריה, אני ראש העיר של טבריה, הכל יסודר בשמים. כך אמר לי רבי חיים אבולעפייה זה יסודר אל תדאג".

עוד הוסיף הרב ואמר: "להזכיר לכם, רבי שמעון בר יוחאי טיהר את העיר טבריה ועשה אותה נקייה והודו לו משמיא. מי שבא לטמא את טבריה הוא שונא את רבי שמעון בר יוחאי ורבי שמעון בר יוחאי שונא אותו. הוא שונא את רבי עקיבא בן יוסף, הוא שונא את רבי חייא ובניו, הוא שונא את הרמח"ל והוא שונא את רבי חיים אבולעפייה. כך אמר לי עכשיו רבי חיים אבולעפיה, זה מסודר".

והמשיך הרב ואמר: "נדבות פי רצה נא ה' ומשפטיך למדני. עכשיו אני כבר יותר רגוע. אין לי כוח לבכות. כך אמר לי עכשיו רבי חיים אבולעפייה כשנשכבתי על הרצפה. אל תדאג זה מסודר בשמים, אני ראש העיר של טבריה וזה מסודר בשמים".

 

צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: