מבזקים

השיטור הימי במשטרה מצטייד בספינות "צרעה" חדישות

תוכן עניינים

מערך השיטור הימי של משטרת ישראל מצטייד בעשר ספינות "צרעה" חדישות. בימים אלה, הושלם הליך הרכש והמסירה של צי הספינות  החדישות מסוג "צרעה", אשר משדרגים באופן משמעותי את היכולות המבצעיות של מערך השיטור הימי במשטרת ישראל, לשם מתן שירות לציבור המציל חיים, לאורך קו החוף (ים התיכון וים סוף) והכנרת.

הליך השלמת הרכש של הספינות החדשות,  נחתם השבוע בטקס רשמי בסיאטל, בתום עבודת מטה, תהליך רכש וליווי הייצור במהלך כשלוש שנים, במהלכם אופיינו הצרכים המבצעיים של יחידות השיטור הימי, לרבות הכנסת שיפורים ומערכות טכנולוגיות מתקדמות בספינות, לגילוי והצלת חיים  בתנאי יום ולילה, שיוט ותמרון מהיר ומדויק במים בתנאי מזג אוויר משתנים, לשם מתן מענה אופטימאלי.

טקס מסירת הספינות החדישות נערך ע"י מנכ"ל חברת הספנות  safe boatמעמד ראש העיר סיאטל, נציגת הקונגרס האמריקאי, נציגי הקהילה היהודית ומשלחת משטרתית בראשות סגן ראש אגף המבצעים- תנ"צ יוסי חמו, שהדגיש את חשיבות שדרוג המערכות בספינות החדשות ואת האופן בו הן מעצימות את יכולות המערך הימי במשטרה. כמו כן ציין את שיתוף הפעולה ואת ההבנה והמקצועיות שליוו את התהליך כולו.

 

ר' אגף המבצעים במשטרה – ניצב אלון לבבי: "החלפת צי השיטור הימי כולו והטמעת טכנולוגיות מתקדמות לחיפוש והצלה ביום ובלילה הוא חלק מתהליך של התעצמות והתחדשות,  שמטרתו היא שיפור השרות המשטרתי לאזרחי המדינה והצלת חיים – לשרת ולהגן".

 

מאת: עופר תמיר

 

1  2

3  4

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: