מבזקים

שר הבטחון נפתלי בנט: "תושבי בני ברק מתנהלים למופת"

תוכן עניינים

בביקור שערך שר הביטחון, נפתלי בנט בבני ברק ביקר השר בחנויות מכולת וסופרים כדי ללמוד על המצב בשטח. בתום ביקורו אמר השר: "חיילי צה"ל יעניקו את כל התמיכה לתושבי בני ברק, אחינו הם"

אהרון קלפה | ח' בניסן תש"פ | יום חמישי 2 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

שר הביטחון, נפתלי בנט, ביקר הבוקר (ה׳) בעיר בני ברק. את הביקור בחל השר בחמ"ל המרכזי, שם שוחח בשיחת וידאו עם ראש העיר, אברהם רובינשטיין. לאחר מכן פגש את אלוף (במיל׳) רוני נומה, המנהל את מטה המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בעיר. השר שמע מהם על התמודדות התושבים והרשות המקומית, עם התפשטות הנגיף.

עוד שוחח שר הבטחון נפתלי בנט גם עם שר הפנים אריה דרעי, שמוביל את המערכה להגנה על העיר בני ברק. לאחר מכן, ביקר שר הבטחון נפתלי בנט במספר חנויות מכולת ובסופר-מרקטים, במטרה ללמוד על המצב בשטח.

את ביקורו סיכם שר הבטחון נפתלי בנט: "תושבי בני ברק מתנהלים למופת. חיילי צה"ל יעניקו את כל התמיכה לתושבי בני ברק, אחינו הם. המצב בבני ברק מורכב, אך לשמחתי אנחנו רואים היענות גדולה של התושבים להישמע להנחיות. בני ברק שונה במאפייניה ממקומות רבים אחרים. משפחות מרובות ילדים בדירות קטנות, אוכלוסייה צעירה מהרגיל, היקף נמוך באופן יחסי של אוכלוסייה מבוגרת, ניתוק מהאינטרנט, וככל הנראה היקף גבוה יחסית של תחלואה בקורונה. כולנו יחד נירתם למאמץ שיותאם לצרכים. יחד, ננצח את הקורונה".

תקשורת שר הביטחון
תקשורת שר הביטחון

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: