מבזקים

ישראל סיכלה ניסיון צרפתי לחמש את החיזבאללה בנשק, במיליארדי דולרים

תוכן עניינים

זה כל היופי בעולם התקשורת העולמי. הכל מתפרסם בה הן ישירות והן בעקיפין, ואם אתה מספיק ערני אתה מהר מאוד יכול לקבל קצה חוט לאירוע מכונן שקורה באזורך, רק בגלל ידיעה קטנה העוסקת בכלל במדינות אפריקה. עניין שאין לו קשר ישיר כלל עם ישראל

צביקה נציב | ט' בניסן תש"פ | יום שישי 3 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז
מקור: נציבנט  https://nziv.net/43580/

וכך מתחיל הסיפור הגדול שלנו: ידיעה קצרה בערוצי החדשות דיווחה, כי גורמים צבאיים בצרפת מתלוננים שסעודיה לא קיימה את הבטחתה, לשלם את 100 מיליון הדולר שהתחייבה בנובמבר 2018. הכסף נועד לממן פעולות צבאיות עבור חמש מדינות הסאחל (החוף) האפריקאיות. (מדינות הסאחל כוללות  5 מדינות: מאוריטניה, מקום מושבה של המזכירות הכללית, בורקינה פאסו, מלי, צ'אד וניז'ר).

נציב 1

התכנית שהוצגה ע"י  אחמד עבדול עזיז אל-קטאן נועדה לממן את צבאות מדינות ה- G5 בכמה מערכות נשק ותחמושת, שהחשובים שבהם הם רכבי "ארקוס" בסיוע צרפתי.

נציב 2

וכאן מתגלה קצה קצהו של עולם ההונאה והתרמית ורדיפת הבצע והצביעות במלוא תפארתה של מדינה, שאמורה להיות ידידותית לישראל למרות שכיום בכירים במערכת השלטון שלה נחשבים לאנטי ישראלים הגדולים ביותר הפועלים ביבשת אירופה.

מתברר שהסירוב הסעודי לשלם עד כה, נובע מסכסוך שפרץ בין הסעודים לצרפתים בשל עסקת שלושת המיליארדים שהציעה סעודיה לצרפת לחמש את צבא לבנון.

אם נלך כמה שנים אחורה בזמן , נזכור שגם ארה"ב וגם צרפת תומכות כבר זמן רב בצבא לבנון, כדי שיוכל לעזור לממשל המקומי לשרוד. בעוד החיזבאללה עושה במדינה כרצונו, מנצל את כספה למטרותיו הפרטיות ומאיים בחיסול מתנגדים פוליטיים, אם רק יעזו לפתוח את הפה נגדם.

נציב 3

לבנון מקבלת נשק וציוד צבאי במאות אלפי דולרים מצרפת וארה"ב. קישור: https://nziv.net/24240/

בכירים במערכת הצבאית הישראלית התלוצצו פעם לנוכח התלהמותו של מזכ"ל החיזבאללה חסן נאסראללה, שהוא בקי מאוד בנעשה בישראל וכי לא יוכלו להפתיע אותו, שאמרו כי ככל הנראה נאסראללה לא יותר בקי מהם בנעשה בארגונו.

וגם הפעם המודיעין הישראלי לא אכזב ושוב הוכח כי הוא אכן יודע מה נעשה בחדרי החדרים שם.

ישראל נוכחה לדעת באמצעות יכולות המודיעין שלה, כי רוב הקצינים והיועצים הצבאיים מצבא צרפת שמונו לפקח על עסקת הנשק הענקית שתפרה צרפת עבור לבנון במימון סעודי, והקשורים ישירות לעמיתיהם הלבנוניים, שמונו גם הם מצד ממשלת לבנון לפקח על יישום התכנית, למעשה מדברים ישירות עם גורמים מתנועת אמל השיעית בלבנון הפועלת בשיתוף פעולה הדוק עם החיזבאללה בניסיונות להסתיר את הגורם האמיתי העומד מאחורי כל העסקה.

החיזבאללה קיווה שמערכות נשק ותחמושת בשווי של 3 מיליארד דולר, שיגיעו לצבא לבנון מצרפת, יעמדו למעשה לרשותם בעת מבחן.

נציב 4

המבחן היחידי שמכירים בחיזבאללה הוא מלחמה עם ישראל. אין אופציה אחרת.

התברר לישראל,להפתעתה הלא רבה, כי המערכת הצבאית הצרפתית למעשה שילבה ידיים ואינטרסים עם החיזבאללה במטרה להונות את הסעודים ולהוציא מהם כסף קל עבור תעשיית הנשק שלה, תוך שהיא מספקת נשק "ליגה ב'" לצבא לבנון שאף אחד לא סופר, לא בעולם ולא במדינתו, במחיר יקר מאוד של דולרים ירוקים.

ברור היה מאוד לצרפתים כי הונאה שכזאת למעשה תפגע ישירות בישראל בעת מבחן, אך האינטרס הצרפתי הלאומי, יחד עם טובות הונאה נדיבות לקצינים הצרפתים הבכירים העוסקים בדבר ולבכירים בצמרת הממשל הצרפתי הביא אותם כמו רבים באיחוד האירופי, שבגדו באינטרסים הלאומיים שלהם, תמורת תשלומי שוחד אדירים,להמשיך ולנסות ליישם את העסקה.

אך לא אלמן ישראל.

ישראל, הנמצאת בקשרי מודיעין הדוקים עם הסעודים, מיהרה לפרוס את החומר בפניהם ולחשוף את ממדי ההונאה הצרפתית.

התגובה הסעודית הייתה חדה וחריפה.

כל עסקת הנשק האדירה עבור צבא לבנון הוקפאה, ולמעשה בוטלה, והעונש לצרפתים היה אי כיבוד הסכמים אחרים שלא קשורים ישירות במזרח התיכון.

להזכירכם, לפני זמן לא רב ערך הממשל האמריקאי ביקורת פתע במחסני צבא לבנון כדי לבדוק מה קורה עם הנשק האמריקאי שנשלח כסיוע להם, והתברר, לא להפתעתם הרבה, כי נשק רב נעלם ממחסני צבא לבנון. צילומים בעיתונות העולמית גילו לא מעט נשק אמריקאי המופעל על ידי החיזבאללה בשדות הקרב בסוריה.

האם הצרפתים למדו לקח מהנושא? למה שהם בכלל ילמדו לקח!!! ישראל היא רק השה לעולה בחגיגות השחיתות של הרפובליקה הצרפתית.

הונאה חדשה כבר נרקמת בחדרי חדרים.

ולמה ממשלת ישראל לא עושה רעש בפרשה זאת? פוליטיקלי קורקט מהסוג המאוס ביותר.

ואנחנו אזרחי ישראל, כל פעם שנשמע איזה התבטאות אנטי ישראלית חריפה מצד בכיר כלשהו בממשל הצרפתי,או בצמרת האיחוד האירופי , כדאי שנתחיל לחפש את "האשה", "cherchez la femme", כלומר את הכסף ששימן את הוצאת ההתבטאות לאוויר החופשי.

וכל פעם שהצרפתים מעלים איזה יוזמה פוליטית ליישוב הסכסוך במזרח התיכון אין, פשוט צורך להתייחס אליה כלל ,כי היא מומנה ע"י שונאי ישראל, למען שונאי ישראל, ונועדה להביא לכיליונה של ישראל.

אין גבול לנוכלות של האירופים. פעם זה היה רק כרטיס חינם ברכבת לאושוויץ, כיום אלו עסקאות נשק ממומנות!

תיפח רוחם!

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: