מבזקים

בצל משבר הקורונה: טראמפ, פוטין וג'ינפינג החליטו ביחד על מערכת מטבע גלובלית

תוכן עניינים

לפני ימים אחדים, באמצע משבר הקורונה, דונלד טראמפ, ולדימיר פוטין ושי ג'ינפינג, מנהיגי המדינות של ארה"ב, רוסיה וסין, החליטו באופן מפתיע לאחד כוחות לפיתוח מערכת מוניטרית עולמית חדשה מבוססת blockchain מגובה בזהב

גבריאל ודררו | י"א בניסן תש"פ | יום ראשון 2020 | מערכת ישראל ניוז

אתר מדיום מדווח: "אנו עומדים בפני האתגר הכלכלי הגדול ביותר העולמי שעבר אי פעם האנושות. רק על ידי פעולה גלובלית אנו יכולים למנוע מהאנושות להחליק לסחרור מטה בלתי ניתן לעצירה ", אמר דונלד טראמפ.

תחת הנהגתו של טראמפ, מנהיגי ארה"ב, רוסיה וסין נפגשו במפתיע כדי לדבר על השקת מערכת מוניטרית דיגיטלית ומבוזרת חדשה לעולם. כבר מתקיימים שיחות עם האיחוד האירופי, יפן, דרום קוריאה וכמה מדינות אחרות.
"אנו מקווים לסיים את הברית הרחבה והעולמית ביותר האפשרית, וזו תהיה הפעם הראשונה שכל אנשי העולם יתכנסו זה בזה. פרק חדש בהיסטוריה האנושית מתחיל היום". אמר שי ג'ינפינג.

המערכת הכלכלית העולמית החדשה והמטבע הקשור בה היא להשתמש בטכנולוגיית blockchain, שהיא גם הבסיס של מטבעות הקריפטו הידועים ביטקוין ואתרום, למשל. במקום בנקים מרכזיים, האלגוריתמים קובעים את היצע הכסף העולמי. בשונה ממטבעות קריפטו קלאסיים וכספי הפיאט הנייר בהם אנו משתמשים כיום, המטבע החדש יגובה 100% בזהב, נקי מהתערבות המדינה ובטוח לחלוטין מפני זיוף. עידן חדש טובל לאנושות.

כדי להפוך את המסלול למטבע העולמי החדש, הבנקים המרכזיים המאורגנים כיום באופן פרטי, יופרטו. המטבע החדש יפורסם ללא ביורוקרטיה כבלוקצ'יין ציבורי בקוד פתוח. "אנחנו רוצים להחזיר את האמון בערכים ובסדר החברתי. לקהילה העולמית ובמיוחד לילדים שלנו מגיע עתיד טוב יותר. מערכת הבנקאות המרכזית הלא מתפקדת עברה את יומה", אמר ולדימיר פוטין.

פרופ 'ד"ר תומס היידלברג, מומחה כספי בינלאומי ידוע, מאשר כי התוכנית עשויה להסתדר ואולי היא הדרך היחידה להאט את המיתון העולמי שגרם למיתון ולהימנע את הדיכאון הכלכלי שמתקרב". במשך כמה מאות שנים המערכת הפיננסית שלנו תפקדה בינונית. זה תוכנן לחוות קריסות כלכליות על בסיס קבוע. הייתה חלוקה מחודשת מתמדת למעלה. זה צעד נועז והכרחי שכלכלנים רבים חיכו לו זמן רב.

העולם משתנה ואנחנו רק בתחילתו של תהליך שינוי ארוך ומרתק. לראות משברים ואתגרים כהזדמנויות היא ככל הנראה אמנות לחיות שנחשפת כעת.

טראמפ

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: