מבזקים

סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיהם ומיקומם

תוכן עניינים

חברת סלקום אספה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה, לרבות מיקומם המדויק כל 5 דקות סביב השעון, ומכרה את המידע הזה בארץ ובעולם. השערורייה הזו בתחום הגנת הפרטיות הייתה תחת צו איסור פרסום מאז מרץ 2015 עד רגע זה

מנשה בן אלישע | ט"ז בניסן תש"פ | יום שישי 10 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

אבי ויס מאתר טלקום ניוז מדווח על שערוריה חדשה של חברת טלקום, שהיתה תחת צו איסור פרסום מאז חודש מרץ 2015 ועד לרגע זה. עוד דיווח כי היועמ"ש, ד"ר אביחי מנדלבליט, היה מעורב בנושא, אך לא הורה על חקירה פלילית כנגד ראשי סלקום.

נושא האיכון הסלולר על ידי השב"כ, משרד הבריאות והמשטרה, העסיק רבות את התקשורת ואת המערכות הפוליטיות והמשפטיות בישראל, בחודשיים האחרונים, כולל הוצאת מסמכים לא מעטים, שיצאו תחת ידו של היועמ"ש, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט. מסמכים, שהופנו על ידו גם לראש הממשלה, גם לכנסת וגם לבג"ץ, שעסק בנושא האיכונים הסלולריים ע"י השב"כ והמשטרה לטובת נושא מגפת הקורונה. כתב ויס.

עוד דווח כי מדובר, לכאורה, בשערורייה פלילית חמורה ביותר שהוסתרה עד היום מהציבור, ובהסכם פשרה שנחתם בין התובעים לבין סלקום (עם שינויים, שנעשו כתוצאה מפעילותו של "מתנגד"), ואושר אחרי כמה סבבי תיקונים, ע"י כבוד השופטת. לכן, ניתן לראות פסק דין זה כפסק דין חלוט, כי מדובר בפשרה חתומה ומוסכמת על ידי כל הצדדים (כולל מצד "המתנגד").

מי שהתנגד להסכם הפשרה היה  אזרח ששמו משה רוזנפלד (כיום הוא עו"ד משה רוזנפלד) הגיש התנגדות נחרצת בתיק. תודות לאותו עו"ד שנלחם עבור המגזר החרדי, שיקבלו פיצוי במסגרת הפשרה, היות והפיצוי הראשוני, שהצדדים הסכימו עליו, עיין הפיצויים לא היה רלוונטי לבעלי מכשירים כשרים כיוון שאין להם אינטרנט. המאבק של עו"ד משה רוזנפלד צלח באופן מלא כמפורט בפסק הדין.

וייס פנה למשרד התקשורת בנושא זה, ועד לרגע זה טרם קיבל את תשובתם.

תמצית בקשת האישור (מתוך כתבתו של אבי ויס)
תמצית בקשת האישור (מתוך כתבתו של אבי ויס)

תמונה 2 תמונה 3

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: