מבזקים

גנרל בכיר במודיעין הרוסי: "מגפת הקורונה יזומה על ידי אנשי הסדר העולמי החדש"

תוכן עניינים

גנרל בכיר במודיעין הרוסי נתן הצהרה בראיון לטלוויזיה הרוסית לפני 100 מיליון צופים, כי מגפת הקורנה נשק לשליטה עולמית ביוזמה של אנשי הסדר עולמי חדש

רות קרייתי | ט"ז בניסן תש"פ | יום שישי 10 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

גנרל בדימוס ראש הריגול הרוסי לשעבר, ד"ר במדעי הצבא והציבור ולדימיר וסילייביץ אמר בראיון טלוויזיוני ברוסיה כי "אין שום מגיפה, זה הכל שקר. הקורונה היא למעשה נשק שהם משתמשים בו כדי ללמוד לגבי העתיד הקרוב, על אפשרות של שליטה כלל עולמית".

עוד אמר הגנרל בראיון: "אלה העומדים בראש האליטה הכלכלית העולמית, מטרתם לדלל את האוכלוסייה בעולם. זה כל משאת נפשם. אנחנו, בני האדם הפשוטים, התרבינו יותר מידי, לדעתם, לשיטתם – צריך שיהיו מהם, מאנשי העשירון העליון, כמאה מיליון איש ואילו שאר העם שישרת אותם. צריך שיהיו לא יותר ממיליארד בני אדם ואז הם יוכלו באמת לחגוג ולהתענג כרצונם. לכן יש קשר בין נגיף הקרונה והמפולת הכלכלית בעולם, קשר הדוק ביותר. אנשים היום התרגלו לרמת חיים וחופש מסוים, ובכדי להכריח אותם לשבת בבית צריך איום על חייהם. אז זה מה שהם עושים עם הנגיף הזה" אמר.

מתיאוריית הנשק הביולוגי גלובלי לשליטה בחיי בני האדם, עובר הגנרל לתיאור של התקפת הטרור על מגדלי התאומים ב 9/11 ואומר: "הניסוי הראשון שלהם (אנשי הסדר העולמי החדש) בניסיונות השליטה, היה בתקופת 9-11 כשנפלו מגדלי התאומים ניו יורק. אז הם כביכול הכריזו מלחמה על הטרור. כזכור, היו 4 מטוסים בסיפור ההוא, ובאמצעי התקשורת מראים כל הזמן רק את 2 המטוסים שנכנסו בבנייני התאומים.

"לפי מה שהאמריקאים מפרסמים, 2 טרוריסטים השתלטו על מטוסי בואינג ונכנסו ישירות בתוך בנייני התאומים, מרכז הסחר העולמי. לפי החקירות עולה שהטרוריסטים התאמנו לפני כן על מטוסים קטנים ופשוטים. אולם אני שוחחתי עם טייסי בואינג מנוסים ביותר, שטוענים שאין אפשרות, למי שהתאמן לפני כן על מטוסים שהם לא מהסוג הבואינג הזה, לנווט אותם ברמת דיוק כזאת. אפילו טייסים מנוסים ביותר, שנוחתים על מגרשי נחיתה, תמיד זקוקים לניווט מבחוץ ולוקח להם זמן, עד שהם נוחתים בדיוק רב ובהצלחה.

"למי שאין כזה ניסיון רב, הרי שזו משימה בלתי אפשרית. מומחי טיס בצבא שלנו חקרו את הנושא והגיעו למסקנה ששני המטוסים האלו יכלו להגיע בדיוק רב כזה ולהכות בבניינים, רק אם מישהו שלט על המטוסים האלה מרחוק, כשלטייסים עצמם הנמצאים במטוס, אין שום שליטה עליו.  דרך אגב – הבסיס של החוקרים שחקרו את נושא התאומים, היה במקום שנקרא לורדס, ולאחר החקירה שלנו, הבסיס הזה הושמד משום מה, כליל".

עוד אמר הגנרל: "האמריקאים טוענים שנכנס לבניין פנטגון מטוס בואינג ענק שבגודלו הוא גדול ביותר והוא נכנס עם כל המנועים שלו לתוך בנין של 5 קומות. ונשאלת השאלה, אם כן, היכן הם השאריות של המטוס? בכל השטח של הפנטגון לא היו שום שרידים של מטוס, אין גופות, אין שום עדות, אין כלום. במצב רגיל בחקירה טיפוסית, תמיד אוספים את כל חלקי המטוס שנשארו, בכדי להבין את הסיבות לפיגוע וכאן אין פשוט כלום. החלק מבניין הפנטגון שנחרב, היה בדיוק באותו זמן בשיפוצים. נהרגו שם רק מספר אנשים, שבמקרה הגיעו לאזור. לדעת החוקרים שלנו, הרוסים, למעשה נשלחה רקטה למטרה מדויקת של בנין הפנטגון וזה לא פיגוע שנוצר על ידי מטוס.

"למעשה, זו הייתה התוכנית של האליטה השולטת מאחורי הקלעים, בניסיון הראשון שלהם, של תרגול שליטה על בני האדם, על ידי השלטת פחד. לכן, גם מה שקורה כעת עם הקורונה, זה לא מגיפה כלל. לפי הבדיקה שלי, מהקורונה, כל יום בכדור הארץ, הרבה פחות ממה שהם מספרים בתקשורת. כמובן שאנחנו מצטערים על כל אדם שנפטר, אך אם נשווה זאת עם כמות בני האדם ברחבי כדור הארץ, מדובר על כמות מזערית ביותר.

"זהו עוד אחד מהניסיונות של האליטה הכלכלית השולטת, לזרוע פחד בקרב בני האדם ועל ידי כך, לקחת מהם את זכויות החופש הכללי שבני האדם התרגלו אליו כל כך, בדור האחרון. זו אמנם המטרה הראשונית שלהם, אולם המטרה הכללית היא, כפי שציינתי קודם, לדלל את אוכלוסיית כדור הארץ, וזהו מעשה שטן.

"הם פשוט רוצים לשלוט על האנושות שלטון מוחלט. הם רוצים להפיל את הכלכלה. לכן כל המגיפה התחילה בסין, מרכז הסחר העולמי. והרופאים הסינים, לאחר שחקרו את הווירוס הגיעו למסקנה חד משמעית – הווירוס הזה הוא תוצר מעבדה שהוכנס לבני אדם, ולמסקנה הזו הגיעו גם גנטיקאים סינים וגם מומחים אחרים מהעולם.

"הנה כעת באיטליה, רואים שהווירוס יותר חזק משאר העולם, ונדבקים ומתים שם הרבה יותר אנשים. שוב פעם, אם נתבונן מזווית אחרת ונבדוק את הנתונים, נגלה, שבכל שנה מתים באיטליה, ממחלות של דרכי הנשימה, פי עשר יותר ממה שקורה כעת עם הקורונה. אולם את כל התוצאות של ההדבקה והמיתה שיש כיום, הם מלבישים על הקורונה. שוב, אני מדגיש, המטרה שלהם היא להפיל אימה ופחד על בני האדם, כדי לראות באיזה קבוצת אנשים, או מדינה, הם יכולים לשלוט ובמי לא", סיכם הגנרל את דבריו.

צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: