מבזקים

"נגיף הקורונה הונדס במעבדה ואני יודע כיצד לעצור אותו"

תוכן עניינים

חתן פרס הנובל הצרפתי שגילה את נגיף ה- HIV הדוקטור לוק מונטנר הצהיר: "האמת בסוף חייבת לצאת. ממשלת סין חייבת לעשות את הדבר הנכון ולקחת אחריות. האנשים שמסתירים מאיתנו את האמת הם אנשי הקונספירציה האמתית שהיו זקוקים לכלים מולוקלוריים להחדיר HIV בנגיף, מה שאומר שהדבר ניתן היה להיעשות רק במעבדה"

רות קרייתי | כ"ד בניסן תש"פ | מוצ"ש 18 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

ד"ר לוק מונטנר שגילה את נגיף ה-HIvבשנת 1983, שנתיים לאחר שפרצה המגיפה טוען בראיון לקלוד למונן, כי הנגיף הוא תוצר של מניפולציה אנושית. מונטנר שזכה בפרס הנובל לרפואה בשנת 2008 על גילוי ה-HIV שעד אז לא הייתה אפשרות לבודדו, טוען כי נגיף הקורונה ששוחרר בטעות מהמעבדה, מכיל בתוכו חלקים מנגיף ה-HIV המקורי.

"המדענים בסין החדירו לרצף הגנטי של נגיף הסארס וקטור של נגיף ה-HIV, במטרה לפתח חיסון למגיפת האיידס", טוען המדען בעל השם העולמי, שמתאר את עבודתו על נגיף הקורונה: "עם עמיתי הביו-מתמטיקאי ז'אן קלוד פרז ניתחנו בזהירות את גנום ה-RNA של הנגיף. גם מדענים הודים שניסו לפרסם מחקר המראה כי בגנום הקורונה ישנם רצפים של HIV, עשו זאת, אך הם נאלצו למשוך את מחקרם כי הלחץ מהמיינסטרים היה חזק מדי".

לגבי האנשים במעבדה הווירולוגית בסין אמר מונטנר: "הם היו זקוקים לכלים מולוקלוריים כדי להחדיר HIV לנגיף הסארס המקורי, מה שאומר שהדבר ניתן היה להיעשות רק בסביבת מעבדה". אך כאן טמונה בדיוק הסיבה לאופטימיות רבה, שכן לדעת מונטנר דווקא בגלל שמדובר במניפולציה מולקולרית לא טבעית, הרי שהנגיף חלש מכפי שנדמה לנו, ולכן בעקבות השינויים הבלתי טבעיים שעבר, הוא יתקשה לשרוד זמן רב.

כמו כן סובר המדען כי באמצעות תהליך של הִתְאַבְּכוּת שהיא תופעה פיזיקלית המתרחשת כאשר גלים משני מקורות או יותר נפגשים במרחב, ניתן יהיה לחסל את הרצף של הנגיף ולעצור את ההתפשטות.

"אנשי הקונספירציה הם במחנה אשר מסתיר את האמת, אני מקווה כי הסינים יודו במה שהתרחש במעבדתם. אני מקווה כי הם יעשו את הדבר הנכון".

מקור:  hebrewnews

ד"ר לוק מונטנר. צילום | פראנס 24
ד"ר לוק מונטנר. צילום | פראנס 24
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: