מבזקים

"אנו נעמיד את הסינים למשפט כמו שהנאצים עמדו בנירנברג"

תוכן עניינים

לאחר שנשיא ארה"ב האשים את סין בזיוף נתונים ביחס לנגיף, ובכירי המודיעין בבריטניה ובארה"ב הודיעו כי סין ביצעה פעילות ביולוגית חשודה. יועצו הבכיר של טראמפ , סטיבן באנון מעלה הילוך ומאיים גם על וול-סטריט "אתם שיתפתם איתם פעולה!"

גבריאל ודררו | כ"ד בניסן תש"פ | מוצ"ש 18 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

שוק המניות האמריקני מתאושש בימים אלה. ישנן 2 סיבות: א. אופטימיות מהעובדה ששיאה של מגיפה הקורונה (לפחות לשנת 2020) ייתכן וכבר מאחורינו, ב. מנהיגותו של הנשיא האמריקני שהצליח לנסוך ביומיים האחרונים ביטחון רב בשווקים ובמשקיעים ובכך לגרום לזינוק בערך המניות. אך ישנם מי שלא מוכנים להביט קדימה מבלי לזכור את מה שהם ראו בשלושת החודשים האחרונים.

אחד מהם הוא כמובן סטיבן באנון ששימש בעבר כאחד מבכירי יועציו של הנשיא בבית הלבן, ועד היום שומר עם הנשיא על קשרים קרובים כיועץ חיצוני, אך באנון לא הסתפק בכך, הוא גם ביקש למצוא אשמים בארה"ב, אחד מהם הוא הנרי קיסינג'ר. "ייתכן שנגיף הקורונה הוא השלב האחרון בסופו של סדר עולמי ישן, והנרי קיסינג'ר. באמת, זה דוחה, אתה מעז עוד להמשיך לכתוב? איני צריך לשמוע ממנו על הסדר העולמי הליברלי. אתה אדוני, אשם".

אמר באנון שחידד את התקפתו: "אתה חושב שיש לך דם על הידיים מההפצצות במלחמת ויאטנם? יש לך דם על הידיים גם מזה, אתה עודדת ותמכת במפלגה הקומוניסטית הסינית כבר בשנות השבעים, והסינים משלמים לך כבר עשרות שנים. הכל הולך להתגלות".

באנון האשים גם את "כל אנשי וול-סטריט שעשו עם הסינים עסקים, כל אנשי התאגידים, כל האנשים בקבוצות החשיבה באוניברסיטאות ובמכוני המחקר, שלקחו את כספי הדמים. האמת תצא. על כך שאתם גרועים יותר מהסינים, שכן אתם בכלל לא האמנתם באידיאולוגיה של סין, רק האמנתם בכסף שלה. ואתם מחליאים אותי", סיים באנון את המונולוג הדרמטי.

סטיבן באנון
סטיבן באנון. צילום | רויטרס

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: