מבזקים

סין מאשימה: נגיף הקורנה הוא נשק ביולוגי אמריקאי

תוכן עניינים

משרד החוץ האמריקאי מזהיר מפני שלושת הממשלות, סין רוסיה ואיראן שמפיצות אינפורמציה שגויה ודוחפות שורה של מסרים מתואמים ביניהם, המאשימים את ארה"ב ביצור נגיף הקורונה כנשק ביולוגי אמריקאי

רות קרייתי | כ"ח בניסן תש"פ | יום רביעי 22 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

זה היה צפוי שאחרי שקולות בארה"ב קראו לעצור את ביל גייטס כחשוד ביצירה והפצה של נגיף הקורונה, יצאו דובר משרד החוץ הסיני, ליג'יאן ג'או, וראש חיל משמרות המהפכה האיראני בגיבוי רוסיה, בהצהרה משותפת בה האשימו את כי ארה"ב שמי שהפיצה את הנגיף. משרד החוץ האמריקאי הגיב לאשמה וטען כי שלושת המדינות עשו יד אחת ביניהן כדי להוציא את סין מהתסבוכת אליה נקלעה בעקבות הפצת המגיפה בעולם.

בהודעה משותפת לסין, רוסיה ואיראן נטען כי נגיף הקורונה החדש הוא נשק ביו אמריקני, וכי הנגיף לא הגיע מסין. עוד טענו שלושת המדינות בהודעה משותפת כי כוחות ארה"ב מפיצים את הנגיף, בתוספת לסנקציות שנוקטת אמריקה, היא שהורגת את האיראנים, וכי תגובתה של סין בניהול משבר הקורונה הייתה מהירה ויעילה בזמן שארה"ב התרשלה. "כל שלושת הממשלות מנהלות היטב את המשבר. כלכלת ארה"ב לא תוכל לעמוד בתוצאות הנגיף" נאמר בהודעה המשותפת.

גם רוסיה לא טמנה ידה בצלחת. אתר politico מדווח כי משרד ההגנה של רוסיה, מדגיש את תיאוריית הקונספירציה לפיה המיליארדר ביל גייטס מילא תפקיד ביצירת הנגיף. לפני שהתפשט הנגיף מחוץ לסין, נכתב בדו"ח,

לפי סוכנות הידיעות Tasnim News ב- 3 במרץ הוציאה חברת מדיה ז'ווזדה שבשליטת הכוחות המזוינים של רוסיה, דיווח שכותרתו היתה: "ביל גייטס, מעבדה סודית וקונספירציה של חברות תרופות, שיכולים להפיק תועלת מוירוס הקורונה." הדיווח רומז כי ביל גייטס ידע מראש על הנגיף וטען שרק אנשים מהגזע המונגולואידי "יכולים להידבק ב- Covid-19".

ישנן תיאוריות רבות לגבי מקור נגיף הקורונה והמשך התפתחות האירועים. הפופולרי ביותר מבין התיאוריות, נוגע לחיזוי המפלצתי של מנכ"ל מיקרוסופט, ביל גייטס שאמר בשנה שעברה כי "33 מיליון בני אדם עלולים למות מנגיף הקורונה בתוך 250 יום".

עובדה נוספת שמוסיפה משקל לתיאוריה זו היא שלפני מספר חודשים ערך ראש מיקרוסופט תרגיל מותנה בשם אירוע 201, המדמה התפרצות של נגיף חדש שהרג 65 מיליון איש במהלך 18 חודשים. רעיון התורות הוא פשוט: גלובליזציה בשם הישועה.

משרד ההגנה האמריקאי. צילום | רויטרס
משרד ההגנה האמריקאי. צילום | רויטרס
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: