מבזקים

המחבל שיצא לפיגוע הבוקר השאיר סרטון צוואה: "אני חף מפשע כולם נגדי"

תוכן עניינים

איבראהים הלס המחבל שיצא הבוקר לפיגוע במחסום הקיוסק תיעד את עצמו דקות ספורות לפני שדרס ודקר את לוחם מג"ב. בסרטון שנמצא בנייד שלו הוא אמר: "אני נשבע באלוהים שאני אדם ישר. הסתבכתי. תשמרו על הבן שלי"

אהרון קלפה | כ"ח בניסן תש"פ | יום רביעי 22 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

הבוקר (יום ד') בשעה 08:00 יצא המחבל איברהים בלס לצומת הקיוסק כדי לבצע פיגוע דריסה ודקירה. הוא נהג ברכב מסחרי לכיוון המחסום, סטה לעבר לוחם מג"ב ופגע בו. מיד לאחר מכן זינק המחבל מרכבו, חמוש במספריים והחל לדקור את הלוחם שנאבק מולו. שאר הלוחמים שפעלו לצידו הבחינו במתרחש, דלקו אחריו ונטרלו אותו.

בחקירת הפיגוע מסתבר כי המחבל תיעד את עצמו ברכב לפני הפיגוע והפיץ את דבריו כצוואה: "אני חף מפשע, הסתבכתי. הפעילו את כל העולם נגדי. אני אדם ישר והגון. הרסו לי את החיים. חבל התלייה כבר מסביב לצוואר שלי, כולם עובדים כחוליה אחת נגדי. זאת הצוואה שלי למוהנד עותמאן דרויש שישמור לי על בני, תשבע בכבוד שלך שתשמור עליו".

"שלחו את מחמד יוסף ומחמד סאלם אתמול עם רובה אוויר. האנשים האלה הפילו המון אנשים ואני אחד מהם, אני לא עשיתי כלום. הם הפחידו בחורה ונתנו לה סוג של סם. אני מגיל קטן שותה אלכוהול ומשתמש בסמים, אבל אני אדם ישר והגון, ואני רוצה להתגרש מאשתי מהסיבות האלה שהביאו אותי לסף פיצוץ".

 

המחבל תיעד את עצמו. צילום מסך
המחבל תיעד את עצמו. צילום מסך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: