מבזקים

סכנות הסלולאר דור חמש: האם G5 הולך להרוג אותנו?

תוכן עניינים

מארק סטיל, מומחה בנשקים אלקטרונים וקרינה אלקטרו מגנטית, מסביר על סכנות סלולר דור 5, כולל הדגמה חיה על מנורת לד עם מערכת דור 5 שמותקנת עליה

מימי קרוננברג | כ"ט בניסן תש"פ | יום חמישי 23 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

מארק סטיל חוקר ומומחה בנשקים וקרינה אלקטרו מגנטית שהתבקש לחקור את הנושא מקרוב, מדגים לצופים מה מסתתר מאחורי מנורות רחוב התמימות למראה, שמותקנות באנגליה, בישראל ובעצם בכל רחבי העולם, תחת סיסמה של ערים חכמות.

מארק סטיל: "שלום לכולם. כפי שאתם רואים זה הציוד שהותקן על ידי מועצות העיר באנגליה ונשלח לנו על ידי חושף שחיתויות מאחד המועצות, כי אנשים מאוד מודאגים ממה עשוי הציוד הזה ואני התבקשתי לבדוק את זה בפועל, בגלל שזה מערכת נשק.  זה לא יותר מאשר נשק שמשווק כמנורת רחוב, לכן בואו נראה לכם, פשוט נפרק ונראה מה יש לנו פה".

מארק מפרק את האנטנה מהמנורה, משחרר חלק ומראה לאנשים שמדובר בפיסת טכנולוגיה של הראוורד "זה האנטנה וזה הסורק. זהו חלק טכנולוגי של רדאר ומולחם עליו קבל של 450 וולט. מאוד חשוב לראות את הכבלים, זאת מערכת התמסורת. זוהי חתיכת חומרה שהיא סופר מסוכנת. זה אלמנט יחידי שמותקן ב- 31.875 אלף מקומות באנגליה. אנשים רבים נענים לדרישת המועצות כעת ולא יודעים ששיקרו להם. המועצות משקרות לגבי מה זה באמת. שימו לב זו לא אנטנה דו קוטבית, זו אנטנת עדשה דיאלקטית. זה חתיכת ציוד לא חוקי. זה לא ציוד מאושר מתחת לגיל 15 על ידי הועדה הפדרלית לתקשורת. זה משיג מטרות. זה רדאר. אנטנה סורקת בתלת מימד וזה ציוד לא חוקי. מי שחושב שיש למועצה לסרוק את הבית שלכם טעה. זו עבירה על החוק".

מארק מחזיק בידו קופסה נוספת שמותקנת על מנורת הרחוב, ומה שהוא הולך כעת לספר לכם פשוט מזעזע את אמות הסיפין, "הקופסה הזו הורכבה בצורה כזאת שלא יוכלו לפתוח אותה. היינו צריכים לפרק אותה לחלקים. זו החומרה, מערכת התמסורת שנשלחת לנשק. וזה הכבל של מנורת הלד. רואים את החוטים הם מאוד דקים, בגלל זה הם לא מעבירים כמות גבוהה של חשמל ולכן הם לא ישרפו. מצד שני הכבל חזק במיוחד וזה חייב להיות כך כי הוא מעביר זרם מקבל של 450 וולט. יש עוד קבל בלוח הזה והללו אינם עבור נורות הלד. הלדים אינם זקוקים לכמות כזו של וולט. רק טיפש יכול לחשוב שזה סוג של חומרה מאזנת".

לפי דבריו, מדובר בכבלים שמעבירים מתח לחלק העליון למערכת התמסורת הזאת. "זה ברור שאם אתה הולך להשתמש בזה כנשק, תצטרך להשתמש בתופסנים לחוטים ותצטרך בשביל זה מתח חזק" ממשיך מארק להדגים בסרטון "זה ברור שהוא מעביר מתח לקבל של 450 וולט. זוהי מערכת אנטנה טווח רחוק בלתי חוקית. מספר אנשים יצרו קשר עם משטרת צפון אנגליה בקשר לרצח עם שהוצא לפועל בזמן שהאנשים בגייטהד מדברים ומדובר בהרבה אנשים. לכן נקראתי על ידי משטרת צפון אנגליה בעניין זה וברור שאני עדיין מחכה לחקירה של קצין בכיר שיצור איתי קשר בנוגע לנשק הזה וכמה זה מקומם, שמועצה יכולה להתקין ציוד לא חוקי שאינו נבדק ואינו חוקי, על גבי מנורת רחוב".

מארק מחזיר את חלקי המנורה למקומם, הופך את המנורה על צידה ופותח את התחתית. "פה נמצא החלק השני של הנשק" ממשיך מארק לספר לצופים "אני אראה לכם את המזיקים. אלו עדשות ממוקדות והן אלמנטים מזיקים כאשר אין שום הגנה עליהם ואין מפזר אור. זה לא חוקי. הלדים בקטגוריה השניה של מערכת פליטת הקרינה האופטית, והעדשות הן מה שיוצרות נקודות מיקוד, ואלו למעשה נורות לייזר. וכך כל המערכת הופכת לרעילה יותר וזה יהרוג ויעוור אנשים. זה גורם ללחץ בתאי רשתית העין ויגרום למוות של תאי הרשתית. זה יעוור המון אנשים אם הם לא חובשים משקפי מיגןן".

"זו תוכנית ליצירת כלי נשק מבריקים. אלו לא מנורות רחוב" אמר מארק. "מדובר בחלק מתוכנית נשקים אלקטרוניים, אל תטעו בזה".

מארק סטיל ומנורת רחוב. צילום מסך
מארק סטיל ומנורת רחוב. צילום מסך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: