מבזקים

מיזם הסיוע ההומניטרי הגדול בישראל "1221 מגיעים לכל אחד" סיים את פעילותו המוצלחת

תוכן עניינים

עשרות אלפי ישראלים רובם קשישים ובעלי מוגבלויות קיבלו בחודש וחצי האחרונים סיוע בקניית תרופות, מזון, תיקונים קטנים בבית ושיחות להפגת הבדידות. מוקד 1221 של איחוד הצלה שקיבל בקשות סיוע מהציבור והזניק אליהם את מתנדבי המיזם, שב לפעול במתכונת מוקד רפואי בלבד

אהרון קלפה | י"ג באייר תש"פ | יום חמישי 7 במאי 2020 | מערכת ישראל ניוז

המיזם המוצלח של 1221 מגיעים לכל אחד, היה שיתוף פעולה בין איחוד הצלה, החברה למתנ"סים וארגון לב אחד שחברו יחדיו כדי להעניק סיוע לקשישים, אנשים עם מוגבלויות ואזרחים ששגרת חייהם נפגעה בשל מגיפת הקורונה. המיזם התאפשר בזכות הסיוע של הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט.

מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק סיכם את הפעילות ואמר: "לא יכולנו להישאר אדישים למצוקה של אוכלוסיות רבות בשל השינוי הדרמטי באורחות החיים שכפתה עלינו הקורונה. ישראלים רבים, בעיקר קשישים ואנשים עם מוגבלויות, הפכו גם הם לנפגעי קורונה למרות שלא נדבקו בנגיף. אני שמח שהצלחנו בזכות מוקד 1221 ואלפי המתנדבים שלנו ושל שותפנו למיזם לסייע לרבים לעבור את התקופה הזאת בשלום". פולק הדגיש כי "הפעילות ההומניטרית של מוקד 1221 של איחוד הצלה הסתיימה אך המוקד ממשיך לפעול כרגיל כמוקד רפואי שמזניק את 6,000 אנשי הרפואה של איחוד הצלה להעניק עזרה ראשונה לחולים ופצועים עוד טרם הגעת אמבולנס למקום".

אבי וורצמן, יו"ר החברה למתנ"סים בישראל אמר: "עשרות אלפי מתנדבי המרכזים הקהילתיים של החברה למתנ"סים בכל הארץ עזרו לחברים בקהילתם, לקשישים, למבודדים, לאנשים עם מגבלה, למשפחות העובדים החיוניים ולאוכלוסיות חלשות במסגרת קו הסיוע. כעת, הודות להקלה וצמצום מספר הפניות הוחלט על סגירת קו הסיוע של החמ"ל הארצי כשהמתנדבים ימשיכו לפעול באופן ישיר מול המרכזים הקהילתיים. אנו מודים לשותפינו למיזם החשוב הזה, ולמתנדבים הנפלאים, שסייעו להראות את כוחה של קהילה תומכת גם בזמן קורונה".

באדיבות איחוד הצלה
באדיבות איחוד הצלה
באדיבות איחוד הצלה
באדיבות איחוד הצלה
באדיבות איחוד הצלה
באדיבות איחוד הצלה
באדיבות איחוד הצלה
באדיבות איחוד הצלה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: