מבזקים

שמים את הביובית במרכז

תוכן עניינים

סתימות ביוב הן נחלתם של רבים מאתנו. בין אם אתם גרים בבניין מגורים, עובדים בתעשייה או בבניין משרדים, סביר להניח שתיתקלו לפחות פעם אחת בחייכם בסתימת ביוב המתבטאת במים עכורים החודרים אל חדר המדרגות או המבנה ובריח בלתי נעים עד כדי כך שחודר גם דרך החלונות הסגורים. אז מה עושים במקרה כזה? קוראים לחברת אינסטלציה שממהרת להגיע ולטפל במצב.

איך מחליט האינסטלטור מתי להשתמש בביובית?

כאשר אינסטלטור מקצועי מקבל קריאה על סתימת ביוב, הוא דואג לתשאל את הפונה לגבי הבעיה על מנת לנסות ולאבחן אותה. לאחר מכן הוא מגיע אל השטח כדי לבדוק אם מדובר בסתימה קטנה או גדולה. סתימות קטנות ניתן לפתוח גם באמצעים ידניים, אך סתימות ביוב גדולות דורשות התייחסות מיוחדת ופתיחה באמצעות ביובית. שירותי ביובית במרכז הארץ מספקים את כל המענה הדרוש לפתיחת הסתימה.

איך פותחים סתימה בעזרת ביובית?

הביובית היא משאית מיוחדת בעלת מנוע חזק וצינור יניקה המאפשרת בעצם את פתיחת הביוב. כאשר רוצים לפתוח סתימת ביוב, פועלים לפי כמה שלבים:

  • האינסטלטורים מגיעים למקום הסתימה ובוחנים אותה.
  • מקרבים את הביובית לפתח הביוב ומחברים אליו את צינור היניקה.
  • מתחילים לשאוב את פתח הביוב עד אשר כל תכולת הביוב מתרכזת בתוך המשאית.
  • לאחר שהביוב נשאב, מוציאים את זרנוק המים המחובר גם הוא אל הביובית ושוטפים את קווי הביוב. כך שכל שאריות הביוב שלא נשאבו, נשטפים עם המים.
  • מצלמים את קווי הביוב כדי לראות אם יש פגיעה בצנרת. במידת הצורך מתקנים את הצנרת שנפגעה.
  • בסיום הפעולה דואגים האינסטלטורים לעדכן את הלקוחות לגבי הבעיה העיקרית שגרמה לסתימת ביוב. לפעמים מדובר בבעיה נקודתית כמו הצטברות של שמנים בתוך הצנרת או חדירת שורשים.
  • כדי שסתימת הביוב לא תחזור, מומלץ לקרוא לאינסטלטורים כדי לבצע בדיקה תקופתית.

מי מטפל לנו בסתימות הביוב?

כדי שסתימות הביוב יטופלו כהלכה ולא ישובו להטריד אותנו, יש צורך בטאץ' של אינסטלטורים מקצועיים שיודעים את העבודה על בוריה. אינסטלטורים אלה, כמו של חברת ביובית – שירותי ביובית ואינסטלציה, יודעים להשתמש במשאית כמו הביובית, לאתר את התקלה במהירות ולטפל בה. כמו כן, אינסטלטורים מקצועיים פועלים בשקיפות מלאה כאשר מדובר בביצוע העבודה ובמחירים. את המחירים עבור כל עבודה אפשר למצוא באתר. אז אם אתם מחפשים חברה שיודעת לטפל בסתימות ביוב במהירות האפשרית, חברת ביובית היא התשובה. בזכות הכלים הטכנולוגיים המשוכללים העומדים לרשותה והביובית המנצחת, הסתימות כבר לא יאיימו עליכם.

 

אינסט 2

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: