מבזקים

הפלגה רומנטית בהרצליה בימי קורונה

תוכן עניינים

כולנו חווים ימים קצת מוזרים, בהם אנחנו לא לגמרי יודעים מה מותר לנו ומה אסור. מצד אחד מותר להתקהל, מצד שני, הנתונים של הקורונה קצת מלחיצים, ולא הכי מתחשק לנו לעמוד ליד עשרות אנשים שאולי אחד מהם חולה. מצד שלישי, אנחנו רוצים להשקיע בזוגיות שכנראה קצת נשחקה בימים הארוכים של הסגר, להכניס קצת אדרנלין וכיף. אז למה הפלגה רומנטית בהרצליה היא האטרקציה הכי מתאימה, במיוחד עכשיו? הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת על האטרקציה הכי שווה בסביבה.

הפלגה רומנטית בהרצליה להתרחק מהמועקה ותחושת הסגר

אין כמו הפלגה בים בשביל להרגיש את החופש, את האוויר ואת קרני השמש מלטפות את הפנים, כל מה שהיה חסר לנו בתקופת הסגר. הפלגה רומנטית בים הפתוח הוא ההיפך מכל מה שסגור, מכל מה שמזכיר ארבע קירות ולהיות בתוך בית. לנשום את החמצן העשיר, להרגיש את כל הגוף מתרונן אחרי השהות הארוכה בבית, להביט אל האופק התכול ופשוט לשחרר את הראש ממחשבות ומדאגות.

הפלגה רומנטית בהרצליה אטרקציה ללא קרבה להרבה אנשים

בשנת 2020, כשמחפשים אטרקציה, הדבר הראשון שבודקים זה "כמה אנשים יהיו אתי", כדי למנוע מראש מצבי הידבקויות. האטרקציה של הפלגה רומנטית בהרצליה מציעה לכם הפלגה רומנטית על יאכטה, מהמרינה של הרצליה ללב הים. ההפלגה הכיפית הזו היא בין האטרקציות הבודדות שמאפשרת לכם לבלות בכייף מבלי להיות צמודים לאיש, לב הים הוא לא מקום הומה אנשים, והאדם היחידי שנמצא אתכם על היאכטה הוא הסקיפר, ואתם בהחלט לא חייבים להיצמד אליו.

הפלגה רומנטית בהרצליה זריקת אדרנלין לזוגיות שלכם

אז במשך כחודשיים הסתובבתם בבית עם פיג'מה, שיער מבולגן, בקושי טרחתם לצאת, ובאופן כללי, לא נראיתם כמו שני אנשים שחווים איזו שהיא התרגשות. הפלגה רומנטית בהרצליה זה בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו, כדי להכניס בחזרה לזוגיות שלכם את האקשן, האדרנלין וכל מה שכבר כולנו שכחנו שקיים בעולם הזה. והאקשן הזה בריא גם לגוף וגם לנשמה.

הפלגה רומנטית בהרצליה מעניקה לכם כל מה שאתם אוהבים

כשאתם עולים על יאכטה ויוצאים להרפתקה כיפית, אתם לא רק שטים ביאכטה. השייט מתחיל עם שטיח דשא ירוק ורענן בעלייה ליאכטה, במידה ואתם רוצים לנצל אותו גם להציע נישואים או לחגוג אירוע חשוב. אם אגב אתם מתכננים הצעת נישואין, אתם יכולים גם להזמין חברים ובני משפחה. על היאכטה עצמה אתם מוזמנים לסעוד את לבכם, להרים כוסית יין, ונצל את הפוגת היאכטה במים העמוקים כדי לקפוץ ראש לתוך מי הטורקיז, כשבעומק הזה הם נקיים וצלולים במידה שאתם לא מכירים. כמובן שתקבלו אבובים שישמרו עליכם (בכל זאת, מים עמוקים מאד) וגם יאפשרו לכם לצוף בשלווה, תחת השמש הנעימה.

גל ונעמה השכרת יאכטות מומחים בהפלגה רומנטית לזוגות, במיוחד בימי הקורונה שנפלו עלינו בהם אין הרבה אפשרויות בילוי בלי קהל נוסף המסכן אתכם בהדבקות.

היאכטה של חברת גל ונעמה השכרת יאכטות מאובזרת במיוחד לזוגות רומנטיים עם פינת ישיבה מוצלת ועוד פינת ישיבה להשתזף על הסיפון, אפשרות לפתוח שולחן עם ארוחה על המים, חדרי מנוחה מפנקים וסלון מפואר, במטבח תמצאו מקרר מלא יין, שמפניה בירות ושוקולדים שיוגשו לכם במהלך השייט, וכמובן מוסיקה שאתם אוהבים תתנגן ברחבי היאכטה.

אז אם גם אתם חוששים מבילוי המוני בגלל הקורונה, התקשרו אלינו 0504600470 ונשמח לארח אתכם על היאכטה שלנו בשייט הפלגה רומנטית בהרצליה.

boats-2758962_1280

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: