מבזקים

ניר גלבוע למפקד פלגה 2 יהל"ם: "אנו מצדיעים ללוחמים היקרים שלנו"

תוכן עניינים

תעודת הוקרה נתנה למנהל קבוצת אבטחה צוות 3 ממפקד פלגה 2 של יחידת יהל"ם. סא"ל ח': "כיף לדעת שיש נבחרת כזו במדינה"

אהרון קלפה | כ"ח באב תש"פ | יום שלישי 18 באוגוסט 2020 | מערכת ישראל ניוז

מנכ"ל קבוצת האבטחה צוות 3 ניר גלבוע, קיבל תעודת הוקרה ממפקד פלגה 2 יהל"ם כהוקרה על אימוץ היחידה. במעמד מרגש זה, מפקד הפלגה סא"ל ח' אמר: "כיף לדעת שיש נבחרת כזו במדינה".

אי שם, בבסיס במרכז הארץ, התקיים לאחרונה ערב שנתי לציון סיום תקופה לחיילי פלגה 2 של יחידת יהל"ם, היחידה המיוחדת של חיל ההנדסה הקרבית. במעמד זה העניק מפקד הפלגה, סא"ל ח', תעודת הוקרה לניר גלבוע, המנכ"ל והבעלים של קבוצת האבטחה צוות 3, על אימוץ היחידה בשם כל הלוחמים והמפקדים. סא"ל ח' אמר: "צוות 3 שותפים טבעיים לפלגה, מסייעים בכל מה שניתן. אנשים נפלאים. כיף לדעת שיש נבחרת כזו במדינה".

מנכ"ל צוות 3 ניר גלבוע הודה למפקד הפלגה ואמר: "אנו מצדיעים ללוחמים היקרים שלנו וגאים שחיילי יהל"ם הם חלק ממשפחת צוות 3. פעילות היחידה, שאחראית לביטחון ולשקט של תושבי מדינת ישראל, דומה לפעילות קבוצת צוות 3, הדואגת אף היא לביטחון והשקט של הלקוחות שלנו. אני מאחל לחיילים שישמרו על עצמם וישובו הביתה בשלום מהמשימות המורכבות שהם מבצעים בשמירה על המדינה".

פרויקט "אמץ לוחם" של קרן לב״י האגודה למען החייל פועל מזה 15 שנים, במסגרתו חברות גדולות במשק ותורמים מהארץ ומחו״ל, תומכים בחיילי היחידות הקרביות בצה"ל ומטרתו לתמוך במערך הלוחם הסדיר של צה"ל. תמיכה הנעשית באמצעות חיבור בין חברות עסקיות ותורמים מהארץ ומהעולם ליחידות לוחמות, אותן הם מאמצים.

במסגרת האימוץ, מקבלת היחידה המאומצת סל רווחה בסך 100 אלף שקלים בשנה, תוך התחייבות למתן סכום זהה במשך 3 שנים. התרומה מועברת לגדוד ועומדת לרשותו לצורך למימון פעילויות רווחה לחיילים ועל פי הפקודות. צוות 3 החלה לאמץ את היחידה לפני כשנה.

ניר גלבוע ומפקד הפלגה. צילום | לירן מלכה
ניר גלבוע ומפקד הפלגה. צילום | לירן מלכה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: