מבזקים

Plus500 חתמה על הסכם חסות עם מועדון הכדורגל האיטלקי אטאלנטה

תוכן עניינים

החל מספטמבר, Plus500 תהיה נותנת החסות הראשית של מועדון הכדורגל המוביל בשלוש השנים הקרובות

אהרון קלפה | ל' באב תש"פ | יום חמישי 20 באוגוסט 2020 | מערכת ישראל ניוז

חברת Plus500 הישראלית הודיעה על חתימת הסכם חסות עם מועדון הכדורגל האיטלקי המצליח אטאלנטה מהעיר ברגמו שבצפון איטליה ותהיה נותנת החסות הראשית והבלעדית של המועדון בשלוש השנים הקרובות, החל מה- 1 בספטמבר 2020.

קבוצת הכדורגל אטאלנטה, אחת מקבוצות הכדורגל המובילות בליגה הבכירה באיטליה, סיימה כאחת מארבעת הקבוצות המובילות ב- Seria A שלוש פעמים בארבע העונות האחרונות. הקבוצה העפילה לשלב רבע הגמר בליגת האלופות בעונה האחרונה ותשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2020-2021.

הסכם החסות הוא השלישי שחברת Plus500 חתמה השנה ומתווסף להסכמי החסות עם אלופי הליגה השווצרית- מועדון הכדורגל BSC Young Boys ואלופת הליגה הפולנית, לגיה ורשה. נכון להיום Plus500  הינה נותנת החסות הראשית של חמש קבוצות ספורט בינלאומיות מובילות, בנוסף לשותפות המוצלחת וארוכת שנים עם מועדון הכדורגל הספרדי, אתלטיקו מדריד, וכן מועדון הרוגבי האוסטרלי, ה- Plus500 Brumbies.

כחלק מהסכם החסות, הלוגו של Plus500 יופיע בחזית מדי המשחק הרשמיים של אטאלנטה במשחקים הלאומיים והבינלאומיים. בנוסף תהיה ל- Plus500 גישה למגוון זכויות מיתוג נוספות. ההסכם יחל ב- 1 בספטמבר 2020 ויימשך לתקופה של שלוש שנים.

חסויות למועדוני ספורט פופולריים זכו עד כה להצלחה רבה, ותרמו להגברת המודעות למותג Plus500 באופן גלובאלי, לחיזוק המותג בשווקים חשובים ולהרחבת בסיס הלקוחות של החברה. קבוצת אטאלנטה תשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה ותהפוך את Plus500 לאחת החברות היחידות אשר נותנות חסות ראשית ליותר ממועדון אחד המשתתף בליגת האלופות.

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500: "אנו נרגשים מהשותפות החדשה עם אטאלנטה, מועדון עם מסורת וחיבור עמוק ומיוחד לתושבי ברגאמו והאזור. אטאלנטה היא כוח עולה בכדורגל האיטלקי והבינלאומי, ואנו מצפים לתמוך וללוות אותה בהמשך המסע המדהים שבו היא נמצאת ולעודד אותה בליגת האלופות בעונה הקרובה.

"הסכם חסות זה, כמו שאר הסכמי החסות שלנו, הוא חלק מאסטרטגיית השיווק של החברה ונועד לחזק את הנוכחות של פלוס500 ולהגדיל את בסיס לקוחותיה באיטליה, שוק בעל חשיבות ופוטנציאל התרחבות עבורנו ובשוק הבינלאומי בכלל".

לוקה פרקאסי, מנכ"ל, Atalanta B.C.: "אנו שמחים מאוד להכריז על השותפות ומברכים את Plus500, חברה בינלאומית מובילה, שתהיה נותנת החסות העיקרית של אטאלנטה לשלוש העונות הבאות. אנו גאים לשתף פעולה עם מותג כה יוקרתי שללא ספק יתרום משמעותית לצמיחת המועדון. אנו שמחים ש- Plus500, בחרה בשותפות עם אטאלנטה בכדי לפתח ולחזק את המותג שלה באיטליה.

צילום | יח"צ
צילום | יח"צ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: