מבזקים

נדנדות חצר לילדים בבית- כיף לכל המשפחה

תוכן עניינים

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר נדנדות חצר לילדים בבתים פרטיים וחצרות, אשר נועדו להעניק לילדים חוויה כייפית מבלי לצאת לפארק שעשועים או גנים שונים. נדנדות החצר לילדים נותנים פתרון מעולה להעברת הזמן הפנוי של הילדים מבלי להתרחק מהבית. נדנדות מגיעות במגוון נרחב של צבעים, צורות וגדלים ומותאמים לצרכי הילדים.

מהן נדנדות חצר לילדים?

נדנדות חצר לילדים הן נדנדות שנועדו לילדים. במקום ללכת לפארק או לגן שעשועים קרוב ולהשתמש בקיימות ניתן ליהנות מהם בחצר הבית או בחצר הגינה. כך הילדים מעבירים את הזמן בחיק המשפחה הקרובה מבלי לחפש פארק או גן שעשועים קרוב ולעורר בהלה בקרב הוריהם. מדובר על פתרון מעולה הן לילדים והן להורים, ההורים נהנים שהילדים נמצאים קרובים אליהם בבית והילדים חוסכים את ההליכה לפארק או גן השעשועים.

כיצד לבחור נדנדות חצר לילדים מתאימות?

בחירת נדנדות חצר לילדים היא משימה לא קלה ומורכבת, המבחר הגדול והמבלבל גורם לבלבול רק בעת בחירת הנדנדות. לכן על מנת לעשות סדר, כדאי לשים לב לטיפים הבאים שיעזרו לכם לבחור את נדנדות החצר הטובות ביותר לילדים שלכם. אז מה חשוב לשים לב?

בטיחות- הבטיחות חשובה עד מאוד במיוחד שמדובר על הילדים שלכם. לכן על מנת לבחור נדנדות חצר מתאימות לילדים שלכם, חשוב שהנדנדות יהיו בטיחותיות ויכילו משקל רב על מנת לשאת עליה כמה ילדים יחדיו. כמו כן, חשוב שהנדנדה תהיה מקובעת לקרקע, חזקה ועמידה על מנת שלא תזוז במהלך השימוש.

נוחות הנדנדה- על הנדנדה להיות נוחה לישיבה או מרופדת על מנת שהילד יוכל להרגיש בה בנוחות בעת השימוש. לכן חשוב לשים לב בעת בחירת הנדנה שהיא אכן נוחה לישיבה שהילד לא יהיה עסוק בה במהלך הנדנוד או שלא ירצה לשבת עליה כי לא נוחה לו.

גודל הנדנדה- על הנדנדה להיות בגדול הגינה על מנת שלא תתפוס שטח גדול מדי מחצר הגינה. אם מדובר על גינה קטנה תוכלו לרכוש נדנדה לתליה מפרגולה או תקרה של המרפסת ע"י שרשראות. אך גם ניתן להתאים נדנדה ליחיד שאינה תופסת מקום רב. לכן חשוב לבדוק את גודל הנדנדה בהתאם למספר האנשים שמשתמשים בה, וכן לבדוק עד כמה אנשים יכולה לשבת עליה מבלי שתקרוס.

סוגי נדנדות חצר לילדים

קיימים כמה סוגי נדנדות חצר לילדים הכוללים: נדנדות חצר עץ, נדנדות חצר ממתכת וכן נדנדות חצר מברזל. על מנת לבחור את הנדנדה המתאימה לכם חשוב שתשימו לב לחומרים שממנה היא עשויה, עמידותה, חוזקה וכן האם היא תופסת חלודה עם השנים ולכלכוך. בהתאם לצרכים האישיים שלכם תוכלו לבחור את הנדנדה שמתאימה לכם ולילדים שלכם. נדנדות הברזל הן נדנדות זולות ומגלוונות כך שהסיכוי לחלודה בהם הוא נמוך מאוד. לעומתם נדנדות מעץ הם נדנדות שנשחקות עם השנים ומצריכות תחזוקה שוטפת.

 

Depositphotos_5024399_l-2015 (1)

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: