מבזקים

ביקור הגברת הראשונה שרה נתניהו בשניידר מרכז רפואי לילדים

תוכן עניינים

מחווה מרגשת: רעיית ראש הממשלה, הגברת הראשונה שרה נתניהו, ביקרה הערב במרכז שניידר לרפואת ילדים שבפתח תקווה.

הגברת שרה נתניהו הדליקה נר חמישי של חנוכה יחד עם הילדים המאושפזים בבית החולים ויחד עם צוות בית החולים בראשות מנהל בית החולים פרופ׳ יוסף פרס, סגן מנהל בית החולים ד״ר אבינועם פירוגובסקי ומנהל המחלקה האונקולוגית פרופ׳ יצחק יניב.

לאחר מכן ביקרה הגברת נתניהו במחלקה האונקולוגית של בית החולים, שוחחה ארוכות עם הילדים המאושפזים ועם הוריהם המלווים, חיבקה וחיזקה אותם והעניקה להם מתנות וברכות אישיות לכבוד חג החנוכה.

 

whatsapp-image-2016-12-28-at-21-55-18

whatsapp-image-2016-12-28-at-21-55-19-2

 

במסגרת הביקור, צוות בית החולים העניק לגברת נתניהו תמונה היסטורית מביקורה הקודם בבית החולים, שנערך בשנת 1999, אז העניקה הגברת נתניהו מחשבים עבור כיתות לימוד לילדים המאושפזים.

הגברת שרה נתניהו אמרה הערב: ״אני מצדיעה לצוות המסור והמקצועי של בית החולים, לרופאים, לאחיות, לכל הצוות הרב מקצועי, למתנדבים ולבנות השירות. כש׳שניידר׳ יצא לדרך אני בירכתי על הקמת בית החולים שהוא מיוחד לילדים. יש כאן מענה לכל צרכי הילד וכפסיכולוגית ילדים אני רוצה לציין שיש פה גם יתרון משמעותי נוסף, מפני שהכי רצוי לילדים שלא יהיו בתוך מערכות מאוד מורכבות של בית חולים רגיל. לכן אני גם מברכת על היוזמה שלכם להקים כאן מחלקה פסיכולוגית. אני חושבת שזה דבר חשוב, גוף ונפש, כמו שאנחנו יודעים הם הולכים ביחד, וחלק גדול מהריפוי של מחלות, ושל מחלות מסוימות בפרט, עובר דרך המערכות החיסוניות והנפשיות ועם כל העזרה שאפשר לקבל.

כל הכבוד לכם ויישר כח. תמיד נמשיך לתמוך בכם, בילדים המקסימים ובהורים. שרק תבואו ותצאו מכאן תמיד בריאים ושלמים. רפואה שלמה וחג חנוכה שמח״.

"זכינו במנהיג גדול ודגול במדינה הקטנה שלנו" כתבה גולשת ברשת, אליסיה אסייג: "ראש הממשלה מר ביבי נתניהו. קיבלנו אדם מחונן, נאור ואדם ישר עם המון תבונה יש האומרים שאחרי אנשים גדולים כאלה עומדת אישה גדולה חכמה נבונה, אצילה וטובה לב.
הגברת שרה נתניהו מוכיחה פעם אחר פעם את רגישותה ואצילותה כלפי ילדים חולים וחסרי ישע, ובדעתי לומר שהגברת שרה נתניהו היא סמל הנתינה בעם ישראל. אגב, אין לה לא יום ולא לילה, כל מה שמענין אותה הם רק צרכי עם ישראל הרבים. יישר כוחך. שרה היקרה את אישה מדהימה, עם נשמה גדולה משמשת דוגמה לכל נשות ישראל. בהערכה ואהבה גדולה אליכם".

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

צילום: חיים צח, לע״מ

 

 

whatsapp-image-2016-12-28-at-21-55-19-1

whatsapp-image-2016-12-28-at-21-55-20-1

whatsapp-image-2016-12-28-at-21-55-20

whatsapp-image-2016-12-28-at-21-55-19

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: