מבזקים

קעקועים – קיץ OUT , חורף IN

תוכן עניינים

הזמן הטוב ביותר לעשות קעקוע

אלה שמתקעקעים מכירים את הרגשת הציפייה להציג לראווה את הקעקוע החדש שלהם, ברגע שקיבלו אותו.
נראה, שמרבית האנשים בוחרים להתקעקע באביב או בקיץ, וזאת על מנת שיוכלו להתהדר בקעקועים שלהם על שפת הבריכה או על חוף הים. כאשר אנו חושבים על המצב הזה, אנו נוטים לקבל את התפיסה המוטעית, שהקיץ הוא אכן הזמן הטוב והמתאים ביותר להתחדש בקעקוע.
אני מציג בפניכם, את יתרונות הסתיו והחורף, כעונות המתאימות יותר לפנות לאמן קעקועים, על מנת להתחדש בקעקוע חדש.

מדוע הסתיו הוא הזמן האידיאלי בשנה לקעקוע?

ישנן סיבות רבות, מדוע חודשי הסתיו והחורף, הן עונות מתאימות יותר לקעקועים, ראשית, סביר להניח, שגם לכם וגם לאמן יהיה יותר נוח בעונות אלה.

שנית, במהלך החורף תזיעו פחות, ועורכם יהיה חשוף פחות לאלמנטים בסביבה.
מצב זה, בו הקעקוע החדש מכוסה על ידי בגד – שאינו צמוד – מאפשר החלמה מהירה יותר של הקעקוע, והפחתת הסיכוי לזיהום. במצב זה, תהליך ההחלמה יהיה חלק ומלא.

כאשר אתם מתקעקעים בחורף, קיים סיכוי גבוה, שיצירות האמנות יחלימו לחלוטין, עד שיגיע הקיץ – הזמן הטוב ביותר להציג את יצירת האמנות.

בהשוואה לחודשי הקיץ החמים והלחים, במהלכם אנשים נוטים להרבות בפעילות במרחבים הפתוחים, ולפרקי זמן ארוכים, בחודשי החורף הפעילות מצטמצמת – עבור אנשים רבים.
מאחר ומספר האנשים המתקעקעים בחודשי החורף הוא קטן, אין עומס על אמני הקעקועים, וכתוצאה מכך, זמן ההמתנה לקעקוע יתקצר באופן משמעותי.

הסיכונים הקשורים לקעקוע במהלך הקיץ

כאשר מתקעקעים באביב ובקיץ, מחמיצים את היתרונות הנלווים לקעקוע בחורף. יחד עם זאת, ישנם סיכויים גבוהים יותר לזיהומים, כאשר הקעקוע החדש נחשף לשמש. במקרה שהולכים לחוף הים – החול, המים המלוחים והחיידקים מהווים סכנה, מכיוון שהקעקוע מחלים. אם אתם עדיין תוהים מתי הזמן הטוב ביותר לעשות קעקוע, הנה התשובה שלכם.

יתרונות קבלת קעקוע במהלך החודשים הקרים:

בישראל התקופות הטובות ביותר להתחדש בקעקוע הן עונות הסתיו והחורף. כל אלה שאוהבים לבלות בחוף הים, או בבריכות שחייה, יוכלו לבלות ללא חשש, ומבלי שתיפגע שיגרת חייהם, במידה ויראו את היתרונות בקבלת קעקוע חדש בעונות הסתיו והחורף.

 

tattoo_nimi

חשיפה מופחתת לשמש
חשיפת הקעקוע החדש שלכם לאור השמש באביב, ולשמש הקיץ היוקדת, עלולה לגרום לדהיית הצבעים, ולהאטה בתהליך ההחלמה של הקעקוע.
הסיכון בחשיפת הקעקוע לשמש נמוך משמעותית במהלך החודשים הקרים יותר, מצב שהופך את תקופת השנה הזו למושלמת לקישוט גופכם בעיצוב מותאם אישית, מכיוון שתוכלו לכסות את הקעקוע בבגד – לא צמוד.
לכן- מתאים יותר להתחדש בקעקוע בצבע מלא ללא דאגה – בחודשי הסתיו והחורף.

אל תזיעו!
בימי האביב והקיץ אנו נוטים להזיע, מצב שאינו מתאים לקעקוע חדש. מזג אוויר קר יותר, גורם לנקבוביות העור שלכם להתכווץ, מצב שעוזר להחזיק את הדיו בצורה טובה יותר, גם אלה שעורם בחורף נוטה להיות יבש, יכולים וצריכים להקפיד ולשמור על לחות העור. טיפוח ושמירה על העור, מהווים גורם מכריע בתהליך החלמת הקעקוע.

סיכון נמוך לזיהום!
לחות מוגזמת של ימים חמים עלולה לגרום לתגובת עור, או אפילו לפטרייה, אם אינכם נוקטים באמצעי זהירות. תסמינים אלה משפיעים לרעה על הקעקוע החדש שלכם. שוב, זה לא קורה בטמפרטורות נמוכות יותר.

באופן כללי, חודשי מזג האוויר הקרים הם אידיאליים עבורכם למפגש עם האמן המקעקע, מכיוון שהוא יכול לעזור להקל על תהליך הריפוי על ידי ביטול כמעט כל אחד מסעיפי מ"אל תעשה ". שמירה על עורכם מכוסה, בבגדים שאינם צמודים, עד שמזג האוויר החם יתחיל שוב, תסייע להבטיח שאמנות הגוף המקורית שלכם, תהיה נועזת ויפה, גם כאשר הטמפרטורות מתחילות לעלות, ומתחילים להוריד גופיות וז'קטים!

הייעוץ והמאמר באדיבות המקעקע נמרוד ליפשיץ – Nimis Tattoos סטודיו קעקועים בנתניה

nimis_tattoos

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: