מבזקים

ח"כ טייב בביקור בלניאדו: "עושים פה עבודה מקצועית ומסורה"

תוכן עניינים

ח"כ יוסי טייב, נציג הציבור הצרפתי בתנועת ש"ס בסיור בבי"ח לניאדו: "עושים פה עבודה מקצועית מדהימה שמשרתת ציבור גדול של עולים מצרפת. נעמוד לימין בית החולים בכל מה שנדרש"

יוסי ריבו | י' בכסלו תשפ"א | יום חמישי 26 בנובמבר 2020 | מערכת ישראל ניוז

ח"כ יוסי טייב נציג הציבור הצרפתי בתנועת ש"ס הגיע היום לסיור בבי"ח לניאדו והתקבל על ידי הנהלת לניאדו בראשות המנכ"ל מר נדב חן. ח"כ טייב סייר בחדר הבקרה של מחלקת קורונה, קיבל עדכון על מצב החולים במחלקה כיום וקיבל סקירה מקיפה, על כלל הפעילות שבוצעה בלניאדו החל מחודש מרץ בו פרצה המגיפה בישראל.

ח"כ טייב הביע ענין רב בקליטת כח אדם מקרב עולי צרפת לסגל הרפואי והסיעודי בלניאדו, כמי שעסק רבות בנושא ההכרה בתארי רפואה וסיעוד שקיבלו העולים מצרפת בחו"ל.

מנכ"ל לניאדו מר נדב חן ציין במהלך הביקור כי "אנו מעסיקים בלניאדו עובדים רבים יוצאי צרפת ומדינות נוספות באירופה וכן עולים מארה"ב. אנו רואים בהם עובדים מעולים, בעלי ידע וניסיון שיכולים לתרום תרומה משמעותית".

ח"כ טייב סיכם את הביקור ואמר: "עושים פה עבודה מקצועית מסורה, ברוחו של מייסד לניאדו האדמו"ר מצאנז זצוק"ל. אין ספק כי ציבור גדול של עולים מצרפת שמתגוררים בנתניה ואיזור השרון, מקבלים פה שירות רפואי ברמה הגבוהה ביותר".

באדיבות דוברות לניאדו
באדיבות דוברות לניאדו
באדיבות דוברות לניאדו
באדיבות דוברות לניאדו
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: