מבזקים

צוות 3 מגייסת חיילים בודדים משוחררים

תוכן עניינים

על רקע משבר אי האמון בין משרד הביטחון לחיילים הבודדים, בדבר ההחלטה לקצץ את מענק שכר הדירה בשנה הראשונה לשחרורם, הודיע המנכ"ל והבעלים של קבוצת צוות 3 ניר גלבוע על גיוס נרחב לקליטתם בחברה: "נעניק לחיילים אופק מקצועי-ניהולי והכנה להשתלבות בשדרת הניהול של החברה"

שלום שי גיחז | י' בכסלו תשפ"א | יום חמישי 26 בנובמבר 2020 | מערכת ישראל ניוז

משרד הביטחון, כך נודע השבוע החליט לקצץ את המענק בסך 1,000 שקלים למשך שנה, המיועד לחיילים הבודדים המשוחררים מצבא ההגנה לישראל. מדי שנה, משתחררים כ-3,000 חיילים בודדים, שהגיעו לארץ ושירתו במגוון תפקידים בצבא. בשל הקיצוץ בתנאים אלה, החליט מנכ"ל ובעלים של קבוצת צוות 3, ניר גלבוע, להרים את הכפפה.

ניר גלבוע אמר השבוע: "בעקבות החלטת משרד הביטחון, לקצץ את המענק לשכר דירה עבור חיילים בודדים משוחררים, אני קורא לחיילים בודדים שהשתחררו לאחרונה מצה"ל להשתלב במשרות האבטחה בקבוצה ולקבל תנאים סוציאליים מלאים ובנוסף נעניק לחיילים אופק מקצועי-ניהולי והכנה להשתלבות בשדרת הניהול של החברה".
לדברי גלבוע, מדובר בכ-50 משרות, אשר מיועדות לחיילים ולחיילות הבודדים המשוחררים.

מנכ"ל ובעלים ניר גלבוע
מנכ"ל ובעלים ניר גלבוע

זה המקום לציין כי צוות 3 מאמצת, במסגרת פרויקט אמץ לוחם, של ״יחד למען החייל" קרן לב"י האגודה למען החייל, את פלגה ס' 2 ביחידת הלוחמים יהל"ם, היחידה המיוחדת של חיל ההנדסה הקרבית. הפלגה עוסקת בפריצה חמה וקרה ופירוק פצצות וכן התמודדות עם נשק וטרור.

ניתן לפנות לטלפון 3385* ולהגיש קורות חיים. בהמשך, לאחר בדיקת התאמתם למשרה, הם יוכלו להשתלב בחברה. צוות 3 מעסיקה כ-6,500 עובדים בפריסה ארצית ומעניקה שירותי אבטחה ומוקד לכ-45 אלף לקוחות במגזר הפרטי והציבורי.

צילום | דובר צה"ל
צילום | דובר צה"ל
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: