מבזקים

012מובייל – חבילות הנייד הכי טובות בשבילכם

תוכן עניינים

היו היה פעם מצב שבו חברות הסלולר היו שולחות חשבונות מנופים על דקות שיחה מעטות, חשבונות שהיו יכולים להגיע למאות ואלפי שקלים. מהפכת הסלולר של השנים האחרונות הביאה לשוק שחקנים חדשים שהורידו את מחיר החבילות הסולר אך עדיין נותנים שירות מצוין, אפילו יותר טוב מזה שהיה בעבר. 012ובייל היא אחד החברות האלה. ב-012 מובייל יש שילוב של חבילות משתלמות לכל כיס ולכל העולם, פשטות בהצטרפות לחברה, תמיכה במכשירים רבים, אמינות בקליטה וגלישה באינטרנט.

מה כל כך מיוחד ב012מובייל

012מובייל היא חברת בת של פרטנר. זה אומר בראש ובראשונה שהחברה משתמשת בתשתית הכי טובה שיש בארץ, שהיא התשתית של פרטנר. הדבר הכי חשוב בנייד הוא שאפשר להשתמש בו בכל מקום בלי שיהיו בעיות. גם המכשיר המשוכלל ביותר יתנתק באמצע שיחה ויעשה בעיות בגלישה אם אין תשתית טובה שתתמוך בו. כל אחד ואחת יכולים למצוא את מה שהם צריכים ב-012 מובייל. רק צריך לגלוש באתר שלהם, לראות איזה חבילה \טובה בשבילכם, להצטרף, לקבל כרטיס סים ולהתחיל ליהנות מכל ההטבות של רשת סלולר אמינה ומנוסה עם מחיר משתלם במיוחד.

כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את חבילת הגלישה הטובה בשבילכם.

  • כמה אתם גולשים ביום? האם אתם גולשים בעיקר בבית, בעבודה, בנסיעות, כשמשעמם לכם לעמוד בתור לחנות, כשאתם מבלים או מכל מקום אחר. תחשבו על הצורה שבה אתם גולשים, כי היא חשובה להחלטה על חבילת הסלולר שלכם. ככל שאתם גולשים יותר מחוץ לבית, רחוק ממקום שיש בו wifi, כך אתם צריכים חבילת גלישה גדולה יותר.
  • חבילת הגלישה לא רק קשורה למיקום שאתם נמצאים בו. אם אתם רק גולשים ברשתות החברתיות ושולחים דברים מצחיקים לחברים בווטסאפ, אתם צריכים חבילת גלישה יחסית קטנה. משחקים, יוטיוב, סרטים וסדרות צורכים נפח גלישה גבוה, לכן חבילת הגלישה צריכה להיות מתאימה.
  • אם יש לכם מכשיר ישן שלא תומך כמעט בכלום, אין לכם טעם לשלם הרבה על חבילת גלישה. ככל שהמכשיר יותר משוכלל ויש לו יותר יכולות, כך צריך חבילת גלישה גדולה יותר.

מה אם נסיעות לחו"ל?

ל012מובייל יש חבילות חו"ל מצוינות לכל אחד. אם אתם צריכים את הנייד רק כדי להרגיש בטוחים ולדבר בסוף היום עם המשפחה, 012 מובייל מציעים לכם חבילת גלישה בסיסית. אם אתם אוהבים לגלוש הרבה גם בחו"ל, רוצים להעלות תמונה לאינסטגרם מהר גבוה באותה שנייה שצולמה, חייבים להראות לכולם את הקניון המרשים שאתם נמצאם בו בשידור חיי, אתם צריכים חבילת חו"ל משודרגת עם נפח גלישה גדול. אל תיסעו לחו"ל לפני שאתם בודקים את חבילות החו"ל של 012 מובייל.

 

מובייל012 - מאושר httpswww.israel-news.co.il

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: