מבזקים

מפגשים אישיים של אזרחים עם חוצנים

תוכן עניינים

עדויות אישיות של אזרחים ואזרחיות אשר שיגרת יומם הופרה באחת, עקב אירוע חריג הקשור בחברינו המרחפים

דוד רונן | ד׳ באדר א׳ ה׳תשפ״ד | יום שלישי 13 בפברואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

הזמן: 22.10.1996 השעה: 02.45 לפנות בוקר. להלן תיאור האירוע כפי שנמסר לכתבנו ולבועז גאון, מילה במילה: "חזרנו ממסיבה של כתבים פלילים. ישבנו ברכב וקשקשנו. הרכב חנה באותה העת ברחוב מודיליאני בתל אביב, ליד הרבנות וליד בית הספר הסמוך.

בשלב מסוים ראינו גבר נמוך, גובהו היה לא יותר ממטר חמישים וחמישה סנטימטרים. היו לו כתפיים מוצקות וגזרה צרה. הוא ניגש היישר אל מול פנינו. ברגע בו ראינו את פניו נתקפנו בהיסטריה נוראית. שתינו, מתוקף תפקידנו ועבודתנו בה אני נתקלים בפושעים ובמחבלים, לא נבהלות משום דבר. כבר ראינו הכל אך ל"זה" לא היינו מוכנות. זה היה נורא. זה לא היה בן אדם.

הוא היה בעל ראש מעוות לגמרי. הוא לבש בגדים של מסיבת טראנס בניו יורק בד וינילה מבריק דמוי עור בצבע אדום כהה. בחלקו העליון לבש משהו דמוי חולצת גוף שחורה שכיסתה את צווארו ואת קצות ידיו. לא היה ניתן להבחין בתווי פניו כלל. יכולנו רק לראות זוג עיניים ענקיות בצבע כחול וסביבן הילה לבנה מוזרה.

התחלנו, לצרוח. שתינו. הרגשנו שהוא רוצה לפגוע בנו. נסענו ברוורס. למרות המהירות הגבוהה של הרכב הוא התמיד בריחוף הפראי שלו וממש נצמד לרכב. פחדנו פחד מוות. א' צרחה שצריך להציל את הבן שלה שנשאר בבית. התקשרנו, תוך כדי כך, למשטרה וצרחנו שמשהו רוצה לפגוע בנו.

כל הזמן היינו בקשר עם המשטרה. היצור היה צמוד אלינו, והיות ואורות הרכב הקדמיים היו דולקים ומאירים ישירות, עליו, ראינו אותו בבירור. בשלב מסוים הוא נעלם. הגיעו קרוב לשלושים שוטרים שחיפשו בכל החצרות. ניידת משטרה ליוותה אותי הביתה ולא עזבה עד שעליתי. אצל א', חיפשו בארונות ובכל החדרים. אני בפאניקה".

באותו השבוע ממש, בועז גאון ואני, כתבנו כתבה ענקית בגיליון סוף שבוע של מעריב ובה תיאור מפגשים אישיים של אזרחים עם חוצנים.

גם את העדות הזאת הכנסנו לכתבה, אלא שבאופן יוצא דופן העורך הראשי ביקש מאיתנו שלא לציין את שמותיהן של שתי הנשים הללו וכך אכן היה. הכתבה יצאה ללא שמותיהן והמהומה בארץ היתה גדולה.

לאחר חודשים אחדים במדור הרכילות של עיתון חדשות, צוטט האירוע כפי שנכתב על ידנו בתוספת קצרה: "למי שעדיין לא יודע, באירוע הזה מדובר על שירה אימרגליק, כתבת הפלילים של עיתון מעריב ובאיילה חסון".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: