מבזקים

חברה לקידום אתרים: מה זה ולמה חשוב לשכור את שירותי המומחים?

תוכן עניינים

תעשיית אופטימיזציה למנועי חיפוש, SEO, או בעברית קידום אתרים, שווה היום יותר מ-65 מיליארד דולר, מה שמסביר למה עסקים שוכרים שירותי חברה לקידום אתרים. אבל מה עושים המומחים בתחום, ואיך הם יכולים לסייע לעסק שלכם?

מדריך זה מציג את התשובות לשאלות אלו ועוד, כך שתוכלו להבין מה עושה חברה לקידום אתרים ואיך היא משיגה את מטרות הגדלת העסק שלכם. חוץ מזה, תקבלו טיפים למציאת ובחירת סוכנות קידום אתרים מעולה שתלווה אתכם בהשגת המטרות של מציאת לקוחות חדשים והגדלת הרווחים.

מה זה קידום אתרים?

לפני שתבינו איך נראה יום עבודה שגרתי של חברת קידום אתרים, כדאי שתבינו מה זה קידום אתרים. זהו כלי שיווק דיגיטלי שמתייחס למטריית אסטרטגיות שפועלות לשיפור הנראות המקוונת שלכם על ידי הגדלת הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל. כשאתם מחפשים משהו בגוגל, אתם מקבלים רשימה של תוצאות חיפוש. אתם יכולים:

  • ללחוץ על התוצאה הראשונה.
  • לדפדף בין התוצאות.
  • לעבור לדפים אחרים.
  • או להזין חיפוש אחר.

ברוב המקרים, משתמשים נשארים בדף הראשון של תוצאות החיפוש, בלי לעבור לדף השני. מחקרים מאשרים התנהגות זו של משתמשים ומגלים כי 75% מהמשתמשים מוצאים את תשובותיהם בעמוד הראשן של תוצאות החיפוש.

חברה לקידום אתרים מתמקדת בשיפור הדירוג בתוצאות החיפוש

המטרה של חברה לקידום אתרים היא שהאתר שלכם ידורג בדף הראשון של תוצאות החיפוש. עם מקום ראשון, אתם יכולים לקבל יותר תנועה לאתר שלכם. אבל יש טונות של חיפושים. איך מדרגים לכל אחד? אז זהו. שלא מדרגים.

מומחי קידום אתרים מתמקדים במילות מפתח או בחיפושים רלוונטיים לעסק ולקהל שלכם. לדוגמא, החיפוש "שיפוצים לבית בסביבה שלי" נושא ערך אפס ליצרן נעליים. אבל עבור חברת שיפוצים שמציעה שירותי תיקון גגות, יש לביטוי הזה ערך עצום מבחינת לקוחות חדשים.

כלומר, אם למילת מפתח יש ערך גבוה, חברה לקידום אתרים מבצעת אופטימיזציה לאתר שלכם עם התמקדות בביטוי הרלוונטי כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

איך יודעים איזו מילת מפתח חשובה?

חברה לקידום אתרים בוחנת את הגורמים הבאים כדי למצוא את מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים לעסק שלכם:

נפח חיפוש

נפח החיפוש של מילת מפתח מתייחס לכמות האנשים שמחפשים את המילה או הביטוי מדי חודש. ברוב המקרים, מילת מפתח עם נפח חיפוש גבוה נושאת ערך רב.

גם למילת מפתח עם נפחי חיפוש נמוכים יותר יש ערך, שכן היא יכולה להגיע לקבוצת נישה של שוק היעד שלכם.

רמת התחרות

רמת התחרות של מילת מפתח מתייחסת לקושי הדירוג שלה. בשל הערך של מילות מפתח שיש להן חיפושים גבוהים, הן מגיעות לרוב עם רמת תחרות גבוהה.

המומחיות של חברה לקידום אתרים היא להתגבר על התחרות ולהשיג מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש למרות התחרות.

מחיר לקליק

מחיר לקליק של מילת מפתח מתייחס לעלות המיקוד למילת מפתח זו בפרסום בשיטת תשלום לפי קליק.

בעוד שקידום אתרים אורגני זמין בחינם, עלות המחיר לקליק מסייעת להבנת הערך של מילת מפתח. מילת מפתח בעלת ערך גבוה נוטה היות זמינה בעלות גבוהה לקליק.

כוונת המחפשים

כוונת המחפשים במילת מפתח מתייחסת לציפיות של משתמשים שמחפשים את אותה מילת מפתח. נכון שניתן למדוד נפח חיפוש, תחרות ומחיר לקליק בכלים שונים, אבל כוונת החיפוש מצריכה מומחיות של חברה לקידום אתרים.

אנשי מקצוע אלה קובעים מה המשתמש רוצה ומצפה לקבל, ואז מתאימים את אסטרטגיית קידום האתר שלכם בהתאם.

זה אולי נראה פשוט לחקור מילות מפתח, אבל זה תהלי שדורש זמן וניסיון

חוץ מזה, חברה לקידום אתרים עושה יותר ממחקר מילות מפתח. המומחים בתחום גם יוצרים, מייעלים ומשיקים תוכן שממקד למילות המפתח הרלוונטיות שלכם. לכן, כשזה מגיע לאופטימיזציה של אתר אינטרנט לקידום אתרים, כמו גם לבניית אסטרטגיית מילות המפתח שלכם, כדאי שמומחי קידום אתרים יהיו לצידכם.

הכישורים והמשאבים שלהם מספקים לאתר שלכם את הסיכוי הטוב ביותר לדירוג עבור חיפושים ומילות מפתח יקרות ערך.

מה זה קידום אתרים אורגני?

חברה לקידום אתרים מתמקד בהגדלת הדירוג האורגני שלכם בתוצאות חיפוש רלוונטיות באמצעות ניתוח האתר והתעשייה שלכם לפיתוח אסטרטגיית קידום אתרים אורגני מתאימה, שמשיגה תוצאות טבעיות, כלומר, תוצאות שאינן ממומנות.

השירותים המוצעים משתנים בין החברות, וחלק מהחברות עשויות לספק שירותי קידום אתרים אורגני מיודים לעסקים ותעשיות, בעוד שחברות אחרות עשויות להציע שירות אחד בלבד. כמה דוגמאות לשירותי קידום אתרים אורגני כוללות:

  • קידום אתרים מקומי שמשיג לקוחות חדשים מהאזור שלכם
  • קידום אתרי מסחר כמו חנויות מקוונות
  • קידום אתרים אורגני וממומן
  • שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות.

בשורה התחתונה, חברה לקידום אתרים מעניקה לחברה שלכם יתרון

חברה לקידום אתרים מציעה את כל מה שאתם צריכים כדי לשווק את העסק שלכם באופן מקוון. זו הטבה שחוסכת זמן לצוות שלכם, מכיוון שאינכם צריכים לשכור שירותים של אנשי מקצוע רבים להשגת מטרות פרסום, שיווק וקידום האתר שלכם.

במקום לשלם לכמה אנשי מקצוע, כדאי למצוא חברה אמינה לשיווק דיגיטלי, שמשיגה תוצאות עקביות. כמעט עבור כל העסקים, שיתוף פעולה עם חברה מקצועית מהווה יתרון עצום, כי מומחים אלו מסייעים לחברה שלכם לפתח אסטרטגיה תחרותית שמגדילה את ההחזר על ההשקעה שלכם.

 

 

personasmedia.co.il חברה לקידום אתרים httpswww.israel-news.co.il

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: