מבזקים

עמותת אנוש מגייסת עובדים לסניף בנתניה

תוכן עניינים

בזמן שחברות רבות נאלצות לפטר עובדים או להוציאם לחל"ת, עמותת אנוש ממשיכה לגייס עובדים חדשים וקוראת לתושבי נתניה והסביבה להגיש קורות חיים למגוון משרות הקיימות בסניף

אהרון גיאת | כ"א בטבת תשפ"א | יום שני 4 בינואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

בזמן שחברות רבות במשק נאלצות לפטר עובדים או להוציאם לחל"ת ולצד העלייה בהיקף האוכלוסייה שחווה ומתמודדת עם חרדה ומצוקה נפשית, אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש דווקא מגייסת וזקוקה לעובדים נוספים. במטרה להמשיך ולהעניק שירות מיטבי עבור המטופלים הקיימים ועבור אלה שעוד יתווספו בעקבות המשבר הקשה שהקורונה יצרה, באנוש יוצאים בקריאה לתושבי נתניה והסביבה להגיש קו"ח למגוון המשרות הקיימות בסניף המקומי.

שושי ריפשטיין, מנהלת משאבי אנוש בעמותת אנוש: "חוסר היציבות בתקופת הקורונה וההעדפה של רבים לקבל דמי אבטלה יצרו קושי מסוים בגיוס מתאמי טיפול ועובדים סוציאליים בכל הארץ אבל ישנם אזורים שבהם הקושי הוא רב במיוחד, למשל, בנתניה. גם אם מקבלים דמי אבטלה, אין תחליף לעבודה קבועה כי מעבר להכנסה הכספית, עבודה מחזקת בקרב האדם העובד גם את הערך העצמי והמשמעות. אנוש מציעה תנאי העסקה טובים, מעניקה מוגנות לעובדיה ושומרת על בריאותם. בימים אלה אנו מגייסים עובדים חדשים ביניהם: מתאמי טיפול לדיור מוגן של עמותת אנוש בנתניה. אני קוראת לתושבי נתניה והסביבה להגיש קורות חיים למגוון המשרות המפורטות באתר האינטרנט של העמותה www.enosh.org.il או בפנייה למייל: [email protected] כי עבודה באנוש היא הרבה מעבר לעבודה, היא גם נתינה".

אודות עמותת אנוש: עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש הוקמה לפני מעל 40 שנה, במטרה לסייע למתמודדים עם מגבלה נפשית ולבני משפחותיהם. במהלך השנים, פיתחה העמותה שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך, המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.

כיום מפעילה אנוש למעלה מ-70 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותה כ- 700 עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים, המספקים מענה בתחומי דיור, תעסוקה, חברה ופנאי וייעוץ למשפחות.

בתהליך השיקום מושם דגש על השתלבות המתמודד בסביבה שבה הוא חי ועובד, תוך התייחסות מקצועית לא רק אליו כפרט, אלא גם למשפחתו ולחברה הסובבת אותו. התהליך מעוצב כך, שיעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.

עמותת אנוש, היא הארגון הגדול ביותר המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל. השירותים ממומנים ברובם על ידי משרד הבריאות, באמצעות סל שיקום. אנוש פועלת לקידום זכויותיהם של אנשים המתמודדים עם מוגבלות נפשית ושל בני משפחותיהם, באמצעות פעולות סנגור, שינוי מדיניות וקידום חקיקה. מנכ"לית העמותה: ד"ר הלה הדס

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: