מבזקים

ניר גלבוע: "זו העת לחסן את עובדי מערך האבטחה בישראל"

תוכן עניינים

המנכ"ל והבעלים של קבוצת צוות 3, ניר גלבוע, בפניה לקבינט הקורונה ומשרד הבריאות: "חסנו את עובדי מערך האבטחה שנחשפים לקהלים גדולים תוך סיכון גבוה להדבקה"

שלום שי גיחז | כ"ב בטבת תשפ"א | יום רביעי 6 בינואר 2021 | מערכת ישראל ניוז

בפניית המנכ"ל ניר גלבוע לקבינט הקורונה ומשרד הבריאות, אמר כי על מנת לשמור על רצף תפקודי וחיוני בזמן חירום, יש לתת עדיפות ראויה לעובדי האבטחה ולהקצות עבורם חיסונים באופן יעיל, תוך זמן קצר. עוד אמר: "במהלך עבודתם נחשפים המאבטחים לקהלים גדולים, מדי יום כך שהסיכון הכרוך בעבודתם, מעבר למשימת הביטחון, השמירה והצלת החיים, נלווה גם סיכון גבוה להידבק בנגיף".

גלבוע ציין כי "המאבטחים הוגדרו כעובדים חיוניים בעת משבר והם מהווים את המעגל השלישי, העומד על משמר הארץ, מבטיח את הסדר והביטחון של האזרחים, לצד הצבא והמשטרה. לכן, אני רואה חשיבות רבה במתן חיסונים לאלפי עובדי מערך האבטחה במשק".

קבוצת צוות 3 היא מהגדולות במשק בישראל עם כ-6.500 עובדים בפריסה ארצית בתחום השמירה, הסיור, המיגון, המוקד ושירותי ניקיון. בשל הקורונה הקימה החברה, במסגרת צוות 3 ניקיון, חטיבה ייעודית לחיטוי מקורונה. עם תחילת המשבר העולמי צוות 3 נערכה בהתאם.

מדובר בקבוצה ששידרגה את יכולות המוקד המבצעי ופיצלה את שירות המוקד, כך שמכל מקום יהיה ניתן לשלוט בנעשה בשטח ולהזעיק במידת הצורך את הסיירים. המאבטחים של צוות 3 נמצאים בכל מקום: במוסדות החינוך, במפעלים עתירי ידע, בבנקים, במוסדות ציבור, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות.

נירטל

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: