מבזקים

סילבי ז'אן כדורגלנית העבר תשתתף באירוע יום האישה של התאחדות לכדורגל בגרמניה

תוכן עניינים

כדורגלנית העבר ושגרירת אתנה, סילבי ז'אן תשתתף באירוע מיוחד לציון יום האישה של ההתאחדות לכדורגל בגרמניה

מימי קרוננברג | ה באדר תשפ"א | יום רביעי 17 בפברואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

באירוע המיוחד תשתתף סילבי ז'אן לצד עשר שחקניות עבר מובילות מכל הזמנים מרחבי העולם וביניהן בריג'יט פרינס מגרמניה ואייבי וומבאך האמריקנית. באירוע תתקיים מכירה פומבית של חולצות חתומות בידי השחקניות שהכנסותיה יוקדשו לפרויקט עולמי למניעת אלימות נגד נשים.

שגרירת אתנה כדורגלנית העבר סילבי ז'אן, נבחרה על ידי ההתאחדות לכדורגל בגרמניה והאקדמיה לכדורגל נשים במדינה, לצד שחקניות העבר מובילות מכל הזמנים, לציין את יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8.3.2021 באירוע מיוחד שיתקיים בזום. לצדה של ז'אן, נבחרו להשתתף גם אליס קל מבריטניה, ג'וזפין לאוטנבך מאוסטריה, שרלוט שפט, כריסטה קלינהאנס, בארבל וולבן, מריון איסברט ובריג'יט פרינס מגרמניה, דורין מאייר ששיחקה בגרמניה המזרחית, מרסי אקידה-אודו מניגריה ואייבי וומבאך מארה"ב.

כחלק מהאירוע המיוחד, יימכרו חולצות חתומות הנושאות את דמותן של כל אחת מהכדורגלניות המשתתפות במכירה פומבית, שהכנסותיה קודש לפרויקט עולמי למניעת אלימות נגד נשים.

"כבוד גדול להיכלל בטופ העולמי של כדורגל הנשים" אמרה ז'אן "אני כאישה גאה לתרום את חלקי באירוע בינלאומי דווקא ביום האישה ב-8 במרץ עם זום מכובד. שמחה על ההזדמנות לדבר על המדינה שלי, עליי כאישה כדורגלנית ועל 'לא לאלימות' לא רק בעקבות המקרים המזעזעים בישראל, אלא נגד אלימות כלפי נשים בכל העולם, לדבר על קידום הערכה ליכולותיהן וחיזוקן והעצמתן בכל דרך. כנציגת ישראל אני גאה להרים לכל הנשים בעולם. אנחנו שוות וחזקות".

"אנחנו גאות בסילבי ז'אן, שגרירת אתנה" אמרה מירב אוילייניק "ז'אן מעוררת השראה ומשמשת דוגמה לנערות ולנשים רבות, על שנבחרה להשתתף במעמד מיוחד עם עוד שחקניות מובילות מכל העולם. המטרה לשמה מתקיים האירוע היא חשובה וכיחידה האמונה על קידום ספורט הנשים בישראל, נציגה ישראלית בפעילות זו מעידה על כברת הדרך שאנו עוברות. לענף הכדורגל לנשים, נערות וילדות יש פוטנציאל עצום לא רק בקידומן, אלא בקידום המדינה. סילבי היא דוגמה בולטת לכך".

צילום: רמי זרנגר
צילום: רמי זרנגר

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: