מבזקים

מתחם חיסונים לציבור החרדי נפתח בירושלים

תוכן עניינים

ראש העיר משה ליאון בפתיחת מתחם החיסונים של כללית: "עם התחסנות משמעותית של התושבים נוכל לחזור לשגרה". מנהל מחוז ירושלים בכללית: בזכות שיתוף הפעולה עם העירייה אנו מובילים את אחוזי המתחסנים בעיר גם בציבור החרדי

שמואל קוק | ה באדר תשפ"א | יום רביעי 17 בפברואר 2021 | מערכת ישראל ניוז

לאור התרחבות מבצע החיסונים באוכלוסיה הכללית ובפרט בציבור החרדי, השיקה כללית מתחם חיסונים ייעודי לציבור החרדי בירושלים עם התאמה מיוחדת לבחורי הישיבות. לרגל חנוכת המתחם הייעודי באולמי תמיד, הגיע למקום ראש עיריית ירושלים משה ליאון כדי לעמוד מקרוב על קצב ההתחסנות בציבור החרדי ולעודד את התושבים שעוד לא התחסנו להקדים לעשות זאת.

לביקור המיוחד, הצטרפו אל ראש העיר גם סגניו וחברי המועצה, הרב אליעזר ראוכברגר, הרב צביקה כהן, הרב ישראל קלרמן, הרב יוסי דייטש, הרב אלחנן גרוסבוים, הרב דוד בלומנשטוק ופרויקטור הקורונה של עיריית ירושלים למגזר החרדי סא"ל (מיל.) שלום אייזנר.

פמליית ראש העיר ובכירי העירייה התקבלו במקום על ידי מנהל מחוז ירושלים בכללית מר מיכאל מישורי דרעי, הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית והרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים.

במהלך הסיור במתחם החדש, שיתף מנהל המחוז את ראש העיר בנתוני ההתחסנות בעיר ובמאמצי כללית להעלאת ממוצע החיסונים בכלל המגזרים בעיר. לפי נתוני כללית, 50% מהמבוטחים הירושלמים של כללית, כבר התחסנו.

מר מיכאל מישורי דרעי, הציג לראש העיר את פעילות ההסברה המיוחדת שעושה כללית בקרב הציבור החרדי ואת ההתאמה של המתחם לאורח החיים של המגזר והתיאום עם רבני הקהילות והישיבות שנועדה להגביר את קצב ההתחסנות גם בקרב גילאים צעירים.

לדברי מר מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז ירושלים בכללית: "נקטנו במגוון פעילויות פורצות דרך חלקן בשיתוף עם עיריית ירושלים – שמוכיחות כי הציבור החרדי נענה לקריאות ומשתף פעולה עם מבצע החיסונים. כארגון הבריאות הגדול בישראל, זאת חובתנו לערוך התאמות ולאפשר לכל האוכלוסייה להתחסן בהקדם. גם בירושלים אנו מובילים את טבלת המתחסנים ונעשה הכל כדי לחסן כמה שיותר מבוטחים שמתגוררים בירושלים".

ראש העיר העניק תשורה סמלית מיוחדת למר מישורי דרעי ואמר כי הוא מודה לכללית ולהנהלת המחוז על חלקה במאבק למען בריאות התושבים בירושלים ובפרט בכל הנוגע למאמצים למיגור נגיף הקורונה.

בהמשך דבריו קרא ראש העיר לכל התושבים להקדים להתחסן ואמר כי "אנו מעוניינים לחגוג את חג הפסח עם כל המשפחה ולחזור לשגרה גם במוסדות הלימוד, לכן אנחנו חייבים את שיתוף הפעולה של התושבים. צאו להתחסן! המתחם החדש והייעודי של כללית שמותאם במיוחד לציבור החרדי, הוא תוספת כוח משמעותית באתגר לחסן אחוזים גבוהים ככל האפשר מתושבי העיר, על מנת שנחזור להיות עיר ירוקה".

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית הודה לראש העיר והנהלת העיריה על שיתוף הפעולה והתגייסותם למען הגברת קצב ההתחסנות בציבור החרדי ובקרב כלל תושבי העיר. לדברי הרב קונסקי: "כארגון הבריאות הגדול בישראל כללית מובילה את מבצע החיסונים בפריסה הרחבה ביותר ובהתאמה המושלמת ביותר לכל האוכלוסיות. המתחם הייעודי החדש בירושלים יאפשר גם לחסן את בני הישיבות הקדושות שיוכלו להמשיך ולשקוד על תלמודם ללא חשש ונזק"

הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים הודה לראש העיר ולמנהל המחוז על ההשקעה והמאמצים להקמת מתחם החיסונים הייעודי לציבור החרדי. "לאורך כל תקופת המגפה, הנהלת המחוז נותנת דגש מיוחד על פתרונות בריאות והגנה לציבור החרדי. מתחם החיסונים הינו שיא נוסף בפעילות המחוז לטובת הציבור החרדי בירושלים. אני קורא למנהלי הישיבות והסמינרים לתאם מועד ולבוא ולחסן את התלמידים", אמר הרב רוזנגרטן.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: