מבזקים

אדלשטיין בשדרות: "עובדים בקצב מטורף, פועלים להקדמת מאות אלפי חיסונים נוספים"

תוכן עניינים

שר הבריאות יולי אדלשטיין סייר היום במעבדת הנגיפים בשיבא ובמרכזי החיסונים בקרית גת, באר שבע, אופקים, נתיבות ושדרות

סוזי אבו רביעה | י"ג בטבת תשפ"א | יום שני 28 בדצמבר 2020 | מערכת ישראל ניוז

שר הבריאות יולי אדלשטיין הדגיש בתדרוך לתקשורת כי "יש מספיק חיסונים לאוכלוסיה בסיכון במדינת ישראל, ועם זאת הוא פועל יחד עם ראש הממשלה להקדים הגעת חיסונים נוספים".

עוד אמר השר: "ראיתי היום את החיסונים של הצוותים הרפואיים ושל האוכלוסיה שעברה את גיל 60. אנחנו עובדים בקצב מטורף, מתקרבים לחצי מיליון מתחסנים. אני שומע שמועות על מחסור חמור בחיסונים. אני רוצה להפריך את השמועות: אין מחסור, לא יהיה מחסור לאוכלוסיה בתיעדוף. לפי כל לוחות הזמנים אנחנו אמורים לקבל עוד מיליוני חיוסנים. אני מבקש לשמור על עיקרון התיעדוף ולא להפר אותו. ברגע שהאוכלוסיה בסיכון תהיה בטוחה יותר נתייחס גם לקורונה בצורה אחרת.

אני סמוך ובטוח שנוכל לצאת מהסגר ולהתייצב מול הנגיף ולומר לו: "לא פוחדים ממך, כבר חוסנו אלו שבסכנה". נמשיך במבצע החיסונים.

לצערי אתמול ראינו את החלטות ועדת החינוך חסרות האחריות וההבנה. אני מקווה שחברי הוועדה יחזרו בהם ונוכל לנהל את המאבק בנגיף. כל מה שצריך זה לבוא באחריות עם גישה שיש מסלול החיסון ומסלול הריסון.

ראיתי היענות מדהימה של האוכלוסיה ואני קורה לאנשים שבתיעדוף להמשיך להגיע להתחסן. יש תקווה גדולה שנגיע לחיסון של כל האוכלוסיה בסיכון בשבועות הקרובים. יצרנו קשר עם חברות החיסונים ואנחנו מנסים להקדים את הגעת החיסונים הנוספים".

שר הבריאות בשדרות צילום: גדעון שרון/לע"מ
שר הבריאות בשדרות
צילום: גדעון שרון/לע"מ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: