מבזקים

ישראל תהיה הראשונה בעולם לצאת מהמשבר? הצחקתם את ניו יורק

תוכן עניינים

ניו יורק חוזרת בהדרגה לשגרה: "נהיה הטובים ביותר שעשו זאת". בשבוע הקרוב יתאפשר לאזרחי אמריקה לפקוד מסעדות, לצפות באירועי ספורט, במופעים ותרבות. הנתונים מצביעים על ירידה משמעותית בשיעור הנדבקים מזה שלושה חודשים

רות קרייתי | י"ב באדר תשפ"א | יום רביעי 24 בפברואר 2021 | מערכת ישראל ניוז
תושבי ישראל נאנחו אנחת רווחה בסיום הסגר השלישי בתחילת השבוע והמשק חזר לפעולה תחת הנחיות התו הירוק והתו הסגול. ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח באחת מפניותיו לציבור כי הסגר יהיה קצר ומהיר והעריך שישראל תהיה המדינה הראשונה לצאת מהקורונה.
אתר  Hebrew News מדווח כי בעיר ניו יורק מאמינים שהחזרה לשגרה תהייה מהירה יותר מכל מקום אחר. משרדו של המושל אנדרו קואומו מסר כי שיעור הנדבקים בנגיף הקורונה במדינת ניו יורק הוא הנמוך ביותר מאז תחילת עונת החורף. על פי ההודעה, אחוז התוצאות החיוביות שהתקבל אתמול (יום ג') עמד על 2.99. בפעם האחרונה שנתון זה עמד על מתחת ל-3 אחוזים הייתה ב-23 בנובמבר, שלושה ימים לפני חג ההודיה.
 נתונים אלו מגיעים בצל הכרזתו של קואומו בשישי האחרון כי למסעדות ברחבי ניו יורק יתאפשר להרחיב את אזורי הישיבה בחללים סגורים, כבר בשבוע הבא. הפתיחה תתבצע באופן הדרגתי, והמסעדות יגבילו את כמות הסועדים ברבע מהתפוסה המלאה. שעות הפעילות של מסעדות הוארכו, והן תוכלנה להיסגר בשעה 11:00 בלילה, ולא ב-10:00 בלילה כפי שהיה נהוג עד כה.
לפני כשבוע וחצי הודיע המושל כי גם אצטדיוני ספורט ומתחמי הופעות גדולים יוכלו להיפתח מחדש. על פי הנהלים בכל מתקן מעל ל-10 אלף מושבים, תאושר כניסה של 10% אחוז נוכחים והתחייבות הצגת בדיקת קורונה עם תוצאת שלילית שנערכה 72 שעות טרם האירוע. הקהלישב במקומות מסומנים ויעטה מסכה.
קואומו: "אלו ימים לא פשוטים במגוון מישורים. אישית, רגשית וכלכלית, אך אנחנו ממשיכים לחפש את האיזון ונהיה הטובים ביותר שעשו זאת".
מסעדות נפתחות בניו יורק
מסעדות נפתחות בניו יורק
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: