מבזקים

מי אתה אנדריי קוזלנוק שהעולם מחפש אחר הסוד שלך?

תוכן עניינים

כתב ישראל ניוז פגש את המדען אנדריי קוזלנוק בבלגיה ושמע ממנו כיצד לטענתו הוא היה יכול למנוע מהעולם את נגיף הקורונה ווירוסים עתידיים, כל זאת אם רק יתנו לו צ'אנס

גבריאל ודררו | י"ז באדר תשפ"א | יום שני 19 בפברואר 2021 | מערכת ישראל ניוז

הוא היה מבוקש בארה"ב וברוסיה לכאורה בגין עבירות מס, אך משהו אחר עומד מנגד. האם אנדריי קוזלנוק הוא מדען יוצא דופן במבוכי הרמאות? כדי לענות על שאלה זו נחזור אחורנית בזמן, לשנת 1995 כששלח אנדריי קוזלנוק את אשתו ובנו בן השמונה מברוקסל לקליפורניה, לאחר שאיימו עליו כי לא יראה את בנו שנית ואיומים אחרים, הם ברחו לקוסטה ריקה ומשם ברחו לאנטוורפן בבלגיה.

אנדריי יצר הפרויקט בארצות הברית בנוגע לטכנולוגיה של גרביטציה בסווטו. תיאוריה וטכנולוגיה שרוסיה לכאורה לפי דבריו של אנדריי קוזלנוק גנבה ידע וטכנולוגיה של סווטו-גרוויטציה, פרויקט שיצר אנדריי 'קוזלנוק באמריקה. אנדריי נזקק להרבה יהלומים וכסף כדי להצליח לממש את הפרויקט בארה"ב. כדי לאפשר לקוזלנוק לקבל את היהלומים הדרושים למדידת משקל האור ויישומים אחרים הקשורים אליו, הוחלט לפיי דבריו של קוזלנוק בתיאום עם ק.ג.ב, הוועדה הממלכתית למתכות יקרות ואבנים יקרות ואחרים להקים את החברה בסן פרנסיסקו (מדינת קליפורניה). חברת "Golden ADA" ממוקמת בסן פרנסיסקו. קוזלנוק שם חומרי גלם יהלומים ממכרות של משפחתו ברוסיה תמורת סכום של כמיליארד דולר כערובות לייצוא חומרי גלם יהלומים בסן פרנסיסקו באמצעות חברת Golden ADA האמריקאית. קוזלנוק היה הבעלים של החברה, אך הוא מעולם לא פעל ולא ייצג את החברה, ומעולם לא עבד בחברות.

כאשר הפרויקט הצליח, רוסיה לכאורה לפיי דברי קוזלנוק רצתה את הפרויקט לעצמה וניסתה לחייב את קוזלנוק להעביר לרוסיה את תורת הידע, הטכנולוגיה והניסויים שנעשו על ידיי קוזלנוק אך הם סירבו. אז התחילה המאבק החברה קנתה בניין משרדים במרכז העיר סן פרנסיסקו. היא קנתה מטוס סילון "Gulf Stream" ובית כפרי על אגם טאגוס שם צולם הסרט "הסנדק".

קוזלנוק התגורר בבית גדול בצד המזרחי של מפרץ סן פרנסיסקו והיה בעלים של תמונות פיקאסו ושל כל הנכסים האלה. כל הנכסים המפוארים נרכשו על ידי החברות שאנדריי הקים במהלך ההליכים המשפטיים שרוסיה החלה בשנת 1995 נגדו לאחר שלא רצה לתת לרוסים את "תורת הפרויקט והטכנולוגיה של סוויטו-גרוויטציה, שנוצרו על ידיו באמריקה". רוסיה דרשה מבית המשפט בארה"ב לחפש את רכושו של אנדריי כגון אמרלד, תכשיטים ויהלומים טבעיים. רוסיה התערבה לכאורה בחיפושי הבית והתעללה בהליכים אלה שיזמו אותם בקליפורניה בכדי לגבש את התיאוריה וטכנולוגיה מהפרויקט.

עשרים ושש שנים אחר כך קוזלנוק הוא כבר לא האיש שחי במותרות הגדולות בגלל המצב הוא היה מבוקש ולצאת להגנתו לאחר שכל רכושו עוקל על ידיי הרוסים והאמריקאים הוא נרדף, הושם בכלא, הוסגר לרוסיה, שוב נשפט והושם בכלא ורק אחרי ששוחרר, יכול היה לצאת למאבקו. אנדריי עזב את רוסיה במאי 2002 ולא יכול היה לחזור, אבל יש סטטוס רייטינג מוזר. באפריל 2020 ערוץ הטלוויזיה הממלכתי NTV הוציא סרט תיעודי בן ארבעה סדרות על הרפתקאותיו, בדיוק בזמן הקשחת המדיניות של סגירת התיק הדעות המקוריות של המדענים הפוליטיים שלא הזמינו אף מומחה לסחר על ידי זוהר או זהב, גם הסרט הוא הימור מלא והשערות.

מה התרחש בפועל מאחורי העסק הזהב שנקרא Golden ADA? מלבד העלויות ומימון הפרויקט
זה מתחיל במכרות יהלומים בסיביר ובאוראל, שם משפחתו של אנדריי עסקה בחקירת יהלומים לפני כן. המהפכה ברוסיה, על פי המידע שלנו. במשך שנים אלו המשפחה חסכה והייתה עושר ניכר, ובימים של ארגון מחדש הצליח אנדריי להתחיל להחזיר את החסכונות והחפצים למשפחתו. במכון היוקרתי מוסקבה פלחנובה, סיים את הפקולטה לחשבונאות. שירת שירות צבאי, הגן על עבודת המחקר והשתתף בעבודות מדעיות שונות. הוא לימד את תיאוריית הנהלת החשבונות שלמד אחר כך, עבד כחשב הראשי ב- MHTK "מיקרו-כירורגיה בעיניים", שם היה המנהל הכללי של מיזם משותף עם כווית ואף השקיע חקירה עצמית ביהלומים וזהב. קוזלנוק כיוון את האנרגיה לא רק לעבודה שהאכילה את משפחתו, אלא גם למחקרים מדעיים. הוא לא היה רק הכלכלן המדעי, אלא גם המדען שחקר ויצר את תורת הבנייה של חומר וטכנולוגיה של ניהול אור וכבידה. הוא כתב מסמכים (כולם מקודדים, כמו גם התיק הפלילי שלו) ונחשף לבדיקה מיוחדת של ממשלת רוסיה וההנהלה. התפתח כתוצאה מכך משחמת הכבד כתוצאה מהרעלה. כלומר לכאורה אנדריי הורעל בקיץ 1992 קוזלנוק היה במצב רע מאוד, והרופאים לא נתנו לו הרבה זמן לחיות. באותה תקופה בעולם היו רק שני מקומות בהם ניתן היה לעזור לו: לונדון וסן פרנסיסקו.

אנדריי היה נכס כל כך יקר למדינה הרוסית שהוא הועבר למחלקה ראשונה לקליפורניה ונשלח מיד לבית חולים שם הוא עבר פעמיים טיפוליים והצילו את חייו . התיאוריה מסבירה כי אור כזה, גרביטציה ואלמנטים אחרים של חומר במימד שלנו. לצורך ביצוע המחקרים הוא נזקק לציוד מחשב חזק וחומרי גלם יהלומים שיאפשרו לו ליצור את הציוד לשליטה בעניין. עליו לבצע עבודות מדעיות בסן פרנסיסקו. על פי החוק שפעל באותה תקופה, כל תכשיט מבריק, כל תכשיט, כל מתכת יקרה לא ניתן היה להוציא מרוסיה ללא אישור הרשויות, וגם FSB (הק.ג.ב לשעבר). כדי לקבל את האישור לייצוא חומרי יהלום גולמיים, היה צורך להעמיד משכון גדול (בטחונות) כפי שהוא נעשה. לאחר הכניסה לבטוחות ערכיות חיוניות (משכון) ועדת המדינה לתכשיטים ומתכות קיבלה את כל ההרשאות הדרושות מהממשלה ומ- FSB המפקחת על העברת תכשיטים. לאחר סיום כל ההליכים, החלה המסירה הרשמית של יהלומי גלם (חומרי גלם) לקליפורניה. אנשים רבים לא יודעים שפירושו למעשה השם "ADA הזהב". ADA הזהב הוא השם שניתן לפרויקט המיוחד, שפותח על ידי קוזלנוק, ומשמעותו של פרויקט זה (General Access Dot into Astral, וכל ההסברים האחרים לשם זה היו פשוט וילון לפרויקט זה. תיאוריה זו נקראת EFCSTD (Energy of Force Created) מרחב, זמן ומיימד.

התיאוריה והטכנולוגיה שעליה היא מתבססת, יתנו את ההזדמנות לרוסיה לתקן ולשלוט בעולם באופן חד צדדי, לפי דבריו כפי שהבין אנדריי קוזלנוק. לכן כשרוסיה רצתה שיעביר את המסמכים בהתחשב בתיאוריה ובטכנולוגיה, הוא סירב. קוזלנוק אומר שהנציגים הרוסיים (בדמותו של צ'רנוחין) הצהירו כי יעשו את מירב היכולתי כי מסמכים אלה יוחזרו לרוסיה, במקום לרשויות האמריקאיות על מה שקוזלנוק התעקש עליו. ואז אומר אנדריי שהמבצע הסמוי הרוסי החל נגד אנדריי והחברות שברשותו . המבצע הזהב בשם ADA נהפך למקרה פלילי על אף שהיהלומים שנשלחו לסן פרנסיסקו לא היו שייכים לרוסיה והיו נחלת קוזלנוק. צ'רנוחין הזהיר את קוזלנוק כי (כל) האנשים תמיד יסמכו על המדינה, במקום על האדון קוזלנוק!. בחסות מסמכים פיננסיים יצואיים שהיו אצל הפקחים בראשות המפקח טמאייבים שלפו את כל המסמכים הקשורים למבחנים תיאורטיים וטכנולוגיים. בחיפושי הבית דבקליפורניה מכאן קבוצת מדענים רוסים התכנסה והחלה לעבוד ולבדוק את החומרים שנמצאו בקליפורניה וניהול טכנולוגי בנושא החומרים הגנובים לכאורה היו התיאוריה של אנדריי . החוקרים הרוסים לא קיבלו קבצים עם התיאוריה והטכנולוגיה. הם קיבלו, כאמור לעיל, רק חומרי בדיקה. בכל החומרים שנגנבו מארצות הברית המניעה נכתבה: בשום פנים ואופן אי אפשר לחזור ולבצע ניסויים בשליטה על החומר (ובמיוחד על יצירת מנוע הכבידה) ללא ידע עמוק. , הן התיאוריה והן כל ההיבטים של יישום טכנולוגיית השליטה בחומר.שזהו סודו של אנדריי קוזלנוק לפי דבריו

מדען? או נוכל? צילום רויטרס
מדען? או נוכל?
צילום רויטרס

לדברי אנדריי, התעלמות ממניעה על ידי רוסיה זו היא שהובילה בתחילה לדלקת ריאות מסוג A 2003-2009 (SARS), ולאחר מכן לפיצוצים ב ארכנגלסק ובים דרום סין שבמהלך בדיקות של אותה טכנולוגיה שנמכרה על ידי רוסיה ל סין . הכל בדיקות לא הגיוניות פליליות של הטכנולוגיה הגנובה בארצות הברית הובילו לנגיף CORONO-19 וכתוצאה מכך למגיפה. אנדריי קוזלנוק אומר שאפשר לעצור את מה שהתחילו רוסיה וסין, אך קוזלנוק מזהיר שיש צורך לפעול במהירות מכיוון שהמצב משתנה מהר מאוד ובקרוב נחזור למה שקורה עם היהלומים, אבל קודם כל להתחלה.

קוזלנוק מזהיר כי לאחר שהשתקם מהמחלה, הוא הוכיח את התיאוריה, כמו גם מדענים מצטיינים אחרים שגילו כי בידיים לא נכונות הפרויקט יכול להיות קטלני לכל האנושות אם משתמשים בו לא נכון. מוסקבה דרשה מאנדריי לחזור והוא סירב. רוסיה עדיין מנסה ליישם את התיאוריה שלו על דור חדש של כלי הנשק. הטכנולוגיה החדשה של יום הדין אפילו נמכרה לסין. שני פיצוצים קטסטרופליים הפכו לתוצאה ולמגפה עולמית. יש גם גרסה אחרת לאירוע שהוכרז לפני 25 שנה על ידי רוסיה, בו הוא העבריין והנוכל, אך משום מה במשך כל השנים הללו רוסיה ולא ענתה על שאלה: מדוע עסק בנוכלות פשוטה (כפי שהסביר) חסוי לחלוטין, ולא ניתן היה לספק חומרים של תיקים פליליים אפילו לעורכי דין? במשך שנים אלה על החברה הזו נכתב רבות, ואיננו רואים צורך לחזור על כל המידע המגוחך שהיה ונשאר מבוסס על הגרסה שהציעה רוסיה הרשמית. הבעיה שלנו כללה לרדת לתחתית.

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: