מבזקים

תביעה הוגשה לבית הדין בהאג לעצור את החיסונים הכפייתיים בישראל

תוכן עניינים

לבית הדין בהאג הוגשה תלונה על ידי עו"ד רות מכנס סוכובולסקי ועו"ד אריה סוכובולסקי בנושא: הפרת קוד נירנברג על ידי ממשלת ישראל וגורמים נוספים

רות קרייתי | כ"א באדר תשפ"א | יום שישי 5 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

עמותת "אנשי האמת" הגישה תלונה לבית הדין בהאג נגד ממשלת ישראל העורכת ניסויים בלתי חוקיים באזרחי ישראל, באמצעות חברת פייזר. בתלונה שהוגשה לבית הדין בהאג נכתב כך: "מדובר בעמותה בה החברים הם עורכי דין, רופאים, פעילי ציבור וכלל, שבחרו לממש את זכותם הדמוקרטית שלא לקבל את הטיפול הרפואי הניסיוני (חיסון קורונה), וחשים שמופעלים עליהם לחצים גדולים, קשים ובלתי חוקיים מטעם ממשלת ישראל, חברי הכנסת, שרים, נציגי ציבור בכירים, ראשי ערים ועוד.

אנו רוצים להתחיל בידע בסיסי בנושא: נגיף הקורונה הוא טיפול רפואי חדשני, שרק לאחרונה קיבל את אישור ה- FDA בארצות הברית (בהליך חירום בלבד), אישור שאינו סופי, ובו פרטים על 22 תופעות לוואי לחיסון. בנוסף, ברור לכל הגורמים הרפואיים כי נושא ההשפעה ארוכת הטווח של הטיפול לא נבדק מדעית (בדיקה ומחקר), וההשפעה לטווח הרחוק והבטיחות של הטיפול על מקבליו אינם ידועים. חשוב לציין כי מעולם לא ניתנו עד כה הגוף וכל החיסונים הקודמים פעלו בצורה שונה לחלוטין, על ידי הכנסת נגיף מושבת או מוחלש ועוררות טבעית של מערכת החסינות נגדו. כמפורט על ידי וירולוג בכיר, הסיכונים הצפויים בטיפול רפואי חדשני זה מצורפים בזאת כנספח 1 למכתב שלי.

"קוד נירנברג" – קוד אתיקה רפואית שהונפק על בסיס חוקים לפיהם נשפטו העבריינים הנאצים על ביצוע ניסויים רפואיים איומים במהלך מלחמת העולם השנייה, במשפט הרופאים המכונה בשם משפטי נירנברג. מאוחר יותר מהווה קוד נירנברג את הבסיס לחקיקת הצהרת הלסינקי וכן את הבסיס לחוק זכויות החולה בישראל. כוונתנו להציג בפניכם ולפרט כיצד במדינת ישראל השנה, ממשלת ישראל עם שריה וחבריה לכנסת, ראשי ערים וגורמים בכירים נוספים, מפרים את חוק נירנברג באופן בלתי חוקי, בוטה. וקיצוניים, ולצערנו, לא רק בהיבט יחיד אלא רבים, רבים מדי!

א. הסכמה מדעת להשתתף בניסוי רפואי – עיקרון ראשון של קוד נירנברג הוא נכונות והסכמה מדעת של האדם לקבל טיפול ולהשתתף בניסוי. האדם אמור להפעיל את חופש הבחירה ללא התערבות של גורם המפעיל כוח, מרמה, הונאה, איום, שידול, או כל סוג אחר של מחייב או כפייה. כאשר ראשי משרד הבריאות וראש הממשלה הציגו את החיסון בישראל והחלו בחיסון תושבי ישראל, לא הומלץ לחיסונים, כי בפועל הם לוקחים חלק בניסוי רפואי וכי הסכמתם היא נדרש לכך על פי קוד נירנברג, ורק כשהתברר שאכן ראש הממשלה חתם על הסכם עם חברת פייזר (היצרנית), הוא פורסם לראשונה והצהיר גם על ידי ראש הממשלה, כי אכן מדובר בניסוי רפואי. , וכי זה היה מהות ההסכם. זהו, למעשה, ניסוי רפואי גנטי בבני אדם, שבוצע ללא הסכמה מדעת ותחת עבירה חמורה ובוטה של קוד נירנברג.

ב. הסכם ביבי-פייזר. לאחר מעשה התברר כי ראש ממשלת ישראל חתם על הסכם עם חברת פייזר (החברה המייצרת), במסגרתו הוא יקבל כמות עצומה של מיליוני מנות חיסון, ובהעדפה על פני מדינות אחרות, ובהתחשב בכך, החיסונים (תושבי ישראל) ישמשו " נסיינים "לחברת התרופות. סוכם כי חברת התרופות תקבל מישראל את כל המידע הסודי הרפואי, האישי ללא ידיעתם או הסכמתם מראש. בנוסף, עלינו לציין כי עד לרגע זה לא פורסם תוכן ההסכם הקשור לרוב תושבי מדינת ישראל, והיא השקיפות המחויבת על פי החוק, והיא פורסמה ב"האפלה "/ הסתרת מידע רב הכלול בהסכם זה. ראוי לציין ולהיזכר שאיננו חיים במדינת הדיקטטורה כך שברור, הסכם כזה חייב להיות נתון לשקיפות מוחלטת כלפי הציבור הרחב. טיפולים אלטרנטיביים – בנושא הסכמה מדעת לטיפול רפואי, ועל בסיס עקרונות קוד נירנברג, קיימת חובה לפרט ולהציע למטופל מספר חלופות טיפול, המפרטות את התהליך הרפואי (וכל הכלול בו) כמו יתרונות וחסרונות / יתרונות וסיכונים, הקיימים בכל טיפול, כדי לאפשר לו לקבל החלטה אישית מושכלת לגבי הטיפול שהוא מעדיף. כאמור, יש לעשות זאת ללא הפעלת לחץ ובאופן חופשי כאדם חופשי.

למרות כל האמור לעיל, מדינת ישראל ומשרד הבריאות אינם מצליחים להציג בפני אזרחי ישראל את החלופות הקיימות כיום לטיפול במחלת קורונה, שהוכחו כיעילות וללא מעט תופעות לוואי ואינן מסוכנות. הם שואלים את האזרחים ולוחצים עליהם (תוך הפרה בוטה של תהליך ההסכמה מדעת), מסתירים את המידע בנוגע לחיסונים ויוצרים אווירה קשה של פחד וכפייה. עיקרון רביעי הוא שהניסוי יתבצע כדי למנוע סבל או פגיעה גופנית. ידוע כי הטיפול גרם למוות של רבים, לפציעות ולנזקים חמורים (כולל נכות ושיתוק) לאחר מתן החיסון. למרות עובדה זו, הממשלה לא הורתה לפתוח בחקירה בנושא. מעניין לציין כי משרד הבריאות הודה בגלוי כי 41% מאנשי המשטרה, אנשי הצבא, החינוך והרפואה, שחוסנו, סבלו מתופעות לוואי קשות ומסכני חיים. פלא גם כי אין דיווחים מלאים על מספר ההרוגים או הפצועים, כפי שניתן לצפות בתהליך רפואי שכזה לטובת הציבור המשתתף בניסוי.

עיקרון חמישי קובע כי אסור לערוך את הניסוי כשיש סיבה להניח שמתרחש מוות או פציעה של ממש. לגבי הפרה של עיקרון זה ראו לעיל. כאמור, לגבי נתוני מקרי המוות אנו האזרחים שומעים מפה לאוזן רק ברשתות החברתיות (על ידי חברים, שכנים או קרובי משפחה) ולא בתקשורת המרכזית. עיקרון נוסף הוא שהגורם האחראי של הניסוי יהיה מוכנים לעצור את זה בכל שלב אם יש סיבה סבירה להניח שהיא תגרום לפציעה, נכות או מוות של משתתף הניסוי. כבר הוכח שרבים וטובים מתו מהטיפול, נפצעו, הפכו נכים וסבלו משתוקים עם זאת, ממשלת ישראל ממשיכה לכפות על אזרחי ישראל ניסוי מסוכן זה. להלן פרסומים אחרונים, המדגימים את ההפרות הבוטות והפליליות של קוד נירנברג מטעם הממשלה, השרים וחברי הכנסת, ראשי ערים וגורמים ציבוריים בכירים וכן מעסיקים:

הפעל לחץ כלכלי:

  1. התאחדות התעשיינים, המגובה בחוות דעת משפטית, מאיימת להמשיך לעזוב ללא תשלום כל עובד שלא יחוסן. 2. שר הבריאות, יולי אדלשטיין, מבקש לחוקק חוק שימנע את הגעת חסרי חיסון למקום עבודה. 3. איום לשלילת דמי אבטלה

הפעלת לחץ חברתי:

  1. איום למנוע כניסה לבילויים, פנאי וקבלת שירותים מהקהילה 2. אמנים, מובילי דעה ונציגי ציבור שבכל פינה בוחרים לעשות תעמולה ובצורה אגרסיבית ומעליבה אף מציעים ענישה וסנקציות. (חברת הכנסת איילת שקד, חברת הכנסת סמוטריץ ', שרת הבריאות אדלשטיין, חברת הכנסת בנט, תוכנית הבוקר של אברי גלעד מארח, הזמר יורם גאון, ג'ודי ניר מוזס ואחרים) 3. כלי רכב עם מערכות כריזה שמסתובבות ברחובות וקוראים לאנשים להגיע לחיסונים, שיחות והודעות אגרסיביות של חברות ביטוח הבריאות, ואפילו קביעת פגישות לחיסונים ללא רצון המבוטחים ועוד.

תמריצים אסורים לחיסונים:

  1. קבלת לילה חינם במלון, ימי חופשה ועוד המוצעים על ידי שונים בעלי חברות לעובדיהם. 2. הנחות במפעלים עסקיים שונים, פרטיים וציבוריים, כמו גם הטבות כרטיס שמקדמת הממשלה ראש ממשלת ישראל הצהיר לא אחת כי אזרחי ישראל לוקחים חלק באותו ניסוי רפואי חדשני לטובת כלל אזרחי העולם, שמשום מה אינם ממהרים להשיג את הטיפול הרפואי הנ"ל, והם מצפים קדימה לראות את הנסיינים הישראלים. כך גם לגבי ההסכם עליו חתמה הממשלה עם חברת פייזר, מושחר במקומות רבים, ומעלה שאלות בנוגע להסכמות שהממשלה הגיעה עם חברת פייזר. יודגש בזאת כי האמצעים המופעלים כיום נגד אזרחים, כולל הצעת חקיקה כנגד מי שלא חוסן, סותרים לא רק את קוד נירנברג ואת האוטונומיה של הפרט על גופו, אלא גם את החקיקה הקיימת בישראל, לרבות האנשים בכבוד ובסיס חופש. החוק, חוק חופש העיסוק, חוק זכויות החולה, חוק שוויון הזדמנויות בעבודה, איסור אפליה במוצרים, שירותים וכניסה לבילויים ומקומות ציבוריים, וחוקים אחרים.

לכן, ובהתחשב באמור לעיל, אנו פונים לכבודך שתי דרישות עיקריות:

  1. להפסיק את הניסוי הרפואי ואת מתן החיסונים לציבור אזרחי ישראל באופן מיידי.
  2. להורות לממשלה לנקוט בכל הליכי החקיקה המפרים עקרון ההסכמה המדעת של אדם לקבל את הטיפול הרפואי שתואר לעיל, ואשר שולל את המעמד המשפטי בישראל ואת הדמוקרטיה הישראלית, כולל הימנעות מחוקק הדרכון הירוק, מסירת שמות של מי שלא מחוסנים ל רשויות מקומיות, או כל פגיעה אחרת בֵּית מְחוֹקְקִים.
  3. לפעול בחומרה הנדרשת ביותר כנגד כל גורם ציבורי / עסקי / תעסוקתי, המפר את חוקי המדינה בנושאי עבודה או הנושאים האחרים הנדרשים למניעת כפייה, כפייה או שידול לחיסון, כמו גם נושא אפליה, כלפי מי שבחרו שלא לקבל את הטיפול הרפואי החדשני שצוין לעיל. אנו מבקשים לשים לב כי עותק של מסמך זה יועבר גם לערוצי התקשורת ברחבי העולם בגלל הפרת קוד נירנברג. רלוונטי בכל מדינות העולם החופשי. 5. וכהערה אחרונה יצוין כי רק לאחרונה הושגה החלטה ב הפרלמנט האירופי ביום 77/1/21, והורה לכל הרשויות לא להפעיל לחץ או שידול על אנשים ליטול את החיסון בקורונה בשום צורה שהיא. לכן, כל מה שטוב למדינות אירופה המתקדמות, בהחלט טוב גם לישראל – והאיזון מסביר את עצמו".

עו"ד רות מכנס סוכובולסקי מסרה לישראל ניוז כי "במקביל התלונה תוגש גם בבית המשפט בנירנברג, יחד עם העורך דין הגרמני ריינר פולמיך. ביום שני יוגש בג"צ על ידי ועל ידי אריה סוכובולסקי בישראל, בעניין הפרת קוד נירנברג".

קישור לתלונה שהוגשה בהאג:  https://drive.google.com/file/d/1JjRt_OjBrHPjuegftFhvRmtdKwv9PFqo/view

לבג"צ: file:///C:/Users/97253/Desktop/%E2%97%8Ae%CC%88%E2%97%8Ai%CC%81%E2%97%8A%C2%B6%20%E2%97%8Ae%CC%88%E2%97%8Ai%CC%81%E2%97%8Ao%CC%82%E2%97%8Au%CC%88%20%E2%97%8Ai%CC%82%E2%97%8A%C2%A7%E2%97%8A%C2%AE%E2%97%8A%E2%84%A2%20%E2%97%8A%C3%9F%E2%97%8Ai%CC%88%E2%97%8Ai%CC%80%20%E2%97%8A%E2%80%A0%E2%97%8Ao%CC%82%E2%97%8A%C2%AE%E2%97%8A%E2%80%A0%E2%97%8Ae%CC%88%E2%97%8A%C2%AE%E2%97%8Ai%CC%81.pdf

משפטי נירנברג/הספרייה הלאומית
משפטי נירנברג/הספרייה הלאומית
צילום התלונה לבית הדין בהאג
צילום התלונה לבית הדין בהאג
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: