מבזקים

איחוד האמירויות הערביות וישראל דנים בהקמת מסדרון נסיעות ללא הסגר

תוכן עניינים

ממשלות איחוד האמירויות הערביות ומדינת ישראל נכנסו לדיונים רשמיים כדי להקים מסדרון נסיעות ללא הסגר בין שתי המדינות. מסדרון הנסיעות, שיחול על נוסעים שחוסנו באופן מלא נגד COVID-19, יקל על נסיעות למטרות מסחריות, תיירותיות ורשמיות

גבריאל ודררו | כ"ז באדר תשפ"א | יום חמישי 11 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

אתר אמירתי דיווח על פגישות המתקיימות בימים אלה בין משרד החוץ של איחוד האמירויות ושיתוף פעולה בינלאומי לבין משרד החוץ הישראלי כדי לנהל משא ומתן על תנאי ההסכם, במטרה להשלים וליישם את ההסכם באפריל 2021. שני הצדדים אישרו כי הקמת מסדרון נסיעות בין איחוד האמירויות וישראל תעלה את רמת החילופים הדו-צדדיים בעקבות הסכם השלום ההיסטורי של אברהם הסכמי ותיצר הזדמנויות נוספות לחיזוק הקשרים הכלכליים והאנשים-לעם. שני הצדדים ציינו, כי הדיונים להקמת מסדרון כזה באים מתוך הכרה במאמצים מוצלחים של איחוד האמירויות הערביות ומדינת ישראל במאבק במגפת COVID-19.

כשתי המדינות מובילות את מסעות החיסונים המהירים בעולם, איחוד האמירויות וישראל הביעו מחויבות משותפת להוכחת העובדה שסיום המגפה מחייב חיסון ותיאום נרחבים ויעילים בין המדינות. הנהגת איחוד האמירויות ומדינת ישראל שבה והדגישה כי חיזוק הביטחון הבריאותי העולמי הוא אחריות קולקטיבית. כמודלים לקהילה הבינלאומית במאבק ב-COVID-19 באמצעות מתן טיפול נגיש, איחוד האמירויות וישראל הדגישו את החשיבות של רב-צדדיות ושיתוף פעולה בינלאומי כדי להשיג התאוששות הוגנת ובת קיימא מהמגפה.

צילום: AFP
צילום: AFP
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: