מבזקים

פעם שלישית מבצע: סדרת 'השלושה מרחוב השלושה' מחלקים מתנה

תוכן עניינים

אחרי התגובות החמות והביקוש הרב לשני הספרונים הראשונים שיצאו בסדרת 'השלושה מרחוב השלושה' בהוצאת ארגון אהל שרה, יצא לאור בימים אלה הספרון השלישי בסדרה תחת הכותרת 'נתינה זו מתנה'

נועם נהרי | כ"ז באדר תשפ"א | יום חמישי 11 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

בצאת הספרון השלישי בסדרה, הכריזו בארגון 'אהל שרה' המוציאים לאור של הסדרה, על שיתוף פעולה מיוחד עם רשת 'אור החיים'  חנויות הספרים המובילה בציבור החרדי, שירחיב את הפצת הספר לכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ. סדרת הספרים 'השלושה מרחוב השלושה' שזכתה לאהדה רבה בקרב מחנכים, הורים וילדים, מספרת את סיפורם של שלושה ילדים המתגוררים באותו בניין ומנחילים לקוראי הסדרה את ערך קבלת האחר והכבוד לכל אחד גם אם הוא שונה.

בשיתוף פעולה בין רשת 'אור החיים' לארגון 'אהל שרה', הופצו למעלה מ10,000 ערכות הכוללות את הספרון החדש בסדרת 'השלושה מרחוב השלושה' בצירוף ערכת יצירה לפסח שיוענקו במתנה על כל רכישה ברשת 'אור החיים' בתקופת המבצע.

בספרון החדש, מלמדים מוטי יצחקי ונתי, כוכבי הסדרה על שיתוף ועל משחקים בין שכנים כאשר אחד הילדים הוא ילד מיוחד. בין השורות מתקבל הצצה לזווית מרתקת של מארג החיים הסובב את כולנו ואת האנשים המרכיבים את הסביבה ולפעמים אנו נוטים להתעלם מנוכחותם.

כאמור, לספרון 'נתינה זה מתנה' מצורפת גם ערכת יצירת 'תלידלת', שתספק תעסוקה לילדים בחופשת הפסח ותשמש אותם גם לסמן את דלתות החדרים הנקיים לפסח.

הגב' מלכה וינברג סמנכ"לית 'אהל שרה' ברכה על שיתוף הפעולה ואמרה כי היא "שמחה על שיתוף הפעולה החשוב עם רשת 'אור החיים' אשר תורמים לקהילה שהבינו את חשיבות הטמעת נושא הכבוד והשיוויון לבעלי מוגבלויות וילדים מיוחדים. המבצע שנערך לקראת חג הפסח, יסייע ללמד את הקוראים להיות חופשיים מגישות קדומות שדבקו בכולנו במהלך השנים ונלמד להיות בני חורין ולראות בכל אחד ואחד מאיתנו את "מעלת חסרונו". אנו מקווים ששיתוף הפעולה הזה יעודד גופים נוספים ליזום וליצור מהלכים דומים לטובת האנשים המיוחדים והנחלת הערך של קבלת האחר".

גם הרב יעקב ביבלה מבעלי רשת 'אור החיים' בירך על היוזמה ואמר כי הוא "מתרגש לחוות שיתוף פעולה נאצל שכזה. זו זכות שהיא חובה. לעשות כל מה שנוכל עבור הילדים המיוחדים האלו. ואנו שמחים להיות השופר שמנגיש לידיעת הציבור את כל הטוב הזה".

השלושה במרחב השלושה
השלושה במרחב השלושה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: