מבזקים

ד"ר איליה קגן מנהל טיפול נמרץ קורונה בבלינסון: "נלחמנו על חיי היולדות ולא עצרנו לרגע"

תוכן עניינים

שלוש יולדות בבית חולים בילינסון חלו בקורונה, ילדו ויצאו מסכנת חיים. השלושה עברו למחלקה פנימית ומצבן טוב

רון אטיאס | כ"ט באדר תשפ"א | מוצאי שבת 13 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

לאחר שבועות ארוכים של מאבק על חייהן של שלוש יולדות בבית חולים בלינסון שחלו בקורונה במהלכן הן ילדו, חוברו למכונות אקמו והוגדרו בסכנת חיים ימים רבים, נותקו בשבוע האחרון ממכשיר האקמו ומכשירי ההנשמה ועברו לאישפוז במחלקות פנימיות. מצבן טוב.

היולדות הן אישה בת 33 מירושלים שהגיעה לבילינסון בשבוע 31 במצב קשה. אישה בת 35 שהועברה מבית חולים לניאדו בשבוע 31 ואישה בת 40 בשבוע 28. בימים הקרובים היולדות צפויות לעבור מבית חולים לשיקום ולאחריו לחזור לביתן.

דוקטורד"ר איליה קגן מנהל טיפול נמרץ קורונה בבילינסון מקבוצת כללית אמר: "אלו רגעים מרגשים בהם יש שכר לעמלנו. עשינו לילות כימים בטיפול בנשים אלו. נלחמנו על חייהם ולא עצרנו לרגע. לא נתנו לרגעי הייאוש לנצח. אני מאושר לראות אותן נושמות בכוחות עצמן מחייכות ומתקשרות עם בני זוגן ומתקשרות עם בני המשפחה, הן מקבלות טיפולי פיזיותרפיה ובקרוב ייצאו לשיקום. אחת היולדות כבר ראתה את תינוקה בפגיית שניידר לרפואת ילדים. לאחר תהליך כל כך ממושך הנשים, המשפחות והצוותים שלנו פשוט מאושרים".

פרופסור ארנון ויזניצר, מנהל בית החולים לנשים בבילינסון מקבוצת כללית, אמר: "היה פה מאבק איתנים סביב הצלת החיים של כל אחת מהנשים. היו רגעים לא קלים סביב הטיפול בהם אבל לא איבדנו תקווה. אני שמח שבזכות נחישות ויכולות מקצועיות הצלחנו להגיע לרגע הזה. אני קורא מכאן שוב לכל הנשים בהריון לגשת ולהתחסן , זה חשוב, זה מציל חיים".

מצב התינוקות, אחד שוחרר ושניים עדיין מאושפזים במרכז שניידר לרפואת ילדים.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: