מבזקים

בקשה לפתיחת חקירה פלילית נגד פרופ' גמזו ורהב הוגשה ליועץ המשפטי לממשלה

תוכן עניינים

דרישה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגד פרופ' גמזו וגליה רהב בחשד להטעית הציבור ותרמית לכאורה במידע כוזב לציבור בנוגע לחיסון פייזר

רות קרייתי | ב' בניסן תשפ"א | יום שני 15 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

משרד עורכי הדין עירית ינקוביץ פנו ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד הפרופ' רוני גמזו והפרופ' גליה רהב ודרישה לעצור את החיסונים של פייזר בישראל בטענה כי הפרופ' מטעים את ציבור שחיסון פייזר קיבל את אישור ה- FDA כאשר בפועל, על פי התביעה נאמר כי חברת פייזר לא קיבלה את אישור ה- FDA.

בכתב התביעה נכתב: "מבדיקות עומק שערכה ועדת החקירה האזרחית שהוקמה על ידי חוקרים, רופאים ועורכי דין, המידע שנמסר על ידי משרד הבריאות ומפורסם דרך קבע באתרו, כמו גם המידע שהוצג בכל אמצעי התקשורת בסרטוני תעמולה מטעם משרד הבריאות, אשר בהם כיכבו הפרופ' גליה רהב והפרופ' רוני גמזו, מבוססים כולם על הטעיה לכאורה של הציבור בעובדות.

התביעה כנגד הפרופ' גליה רהב והפרופ' רוני גמזו בגין חשד לכאורה להטעיית הציבור ברשלנות פושעת, בטענה כי מתן חיסון פייזר עבר את אישור ה FDA ןמשכך הוא בטוח לשימוש, בעוד האמת שונה בתכלית השינוי: תכשיר פייזר לא קיבל אישור FDA ,וגם לא יוכל לקבל אישור כזה לפחות עד פברואר 2023 ,מועד סיום המחקרים הקליניים של פייזר, והשאלה האם הוא בטוח לשימוש היא היא נושא המחקר של חברת פייזר, הן במחקר הקליני שלב 3 אשר טרם הסתיים, והן במחקר עולם אמיתי שבמסגרתו אזרחי ישראל משמשים כנסיינים בעל כורחם ומבלי לקבל הסכמתם המפורשת לכך, כנדרש בחוק זכויות החולה ובתקנות העוסקות בניסויים בבני אדם. יוקדם המאוחר ויובהר, כי מבדיקות עומק שבוצעו ע ל ידי ועדת החקירה האזרחית עולה, כי תכשיר פייזר לא אושר ע"י ה-FDA אלא ניתנה הרשאת חירום לפייזר להשתמש בתכשיר על

אוכלוסיות לביצוע של ניסוי קליני. נכון למועד מכתב זה, מבוצע באזרחי ישראל ניסוי קליני לצורך מחקר, אשר על פי ההסכם בין משרד הבריאות לבין פייזר, הסכם אשר כותרתו מדברת עצמה בעד תוצאותיו אמורות לשמש כדי להעריך שיתוף פעולה לראיות אפידמיולוגיות מעולם-אמיתי, האם ניתן להשיג חיסוניות עדר.

במלים אחרות, ישראל, כפי שהתבטא נשיא פייזר אלברט בורלא עצמו, משמשת כמעבדה לבחינת חיסוניות העדר עבור שאר העולם. המרחק בין הגדרה זו לבין הטענה כי מדובר בחיסון מאושר היא בדיוק אותו המרחק שבין חיים וחס וחלילה מוות. כב' מתבקש לראות במכתב זה מכתב למיצוי הליכים בטרם הגשת עתירה לבג"צ, ומפאת דחיפות הדברים מטבעם, הוועדה תמתין 7 ימים לתשובת כבודו.

תביעה ינקלביץהמסמך בין 9 עמודים שנשלח ליועץ המשפטי של הממשלה ואף מצורף לכתבה, מתאר באמצעות עדויות מצולמות את מעשיהם של פרופ' גמזו ופרופ' רהב".

קישור למסמך: https://drive.google.com/file/d/118rG875mkJVoDFiOCrpSYv1hmFiYJuDX/view

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: