מבזקים

משפחות תורמי איברים שנמצאות במצב כלכלי קשה קיבלו עזרה מעמותת מזון לחיים

תוכן עניינים

עמותת מזון לחיים נענתה לפנייתה של דבורה שרר מהמרכז הלאומי להשתלות וסייעה בחבילות מזון לחג הפסח למשפחות שכולות שתרמו את אברי יקיריהם והצילו חיים

אהרון קלפה | ד' בניסן תשפ"א | יום רביעי 17 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

מדובר בחלק ממשפחות שכולות שתרמו איברים של יקיריהם, משפחות שנמצאות במצב כלכלי קשה וזקוקות לעזרה כלכלית. גיל אושרת מנכ"ל העמותה: "השנה הוצפנו בפניות לעזרה בתחומים רבים. אנו משתדלים לעזור למבול הבקשות ועושים כמיטב יכולתנו. אנו שמחים על הזכות לעזור למשפחות שהצילו חיים, כי אין נתינה גדולה מזו. אנו נמשיך לעזור לכמה שיותר משפחות".

גיל אושרת מוסיף ומציין: "המצב הכי הזוי שנתקלתי בו הוא אנשים שתרמו לנו מספר פעמים בשנה ועכשיו בתקופת הקורונה אותם אנשים פנו אלינו בבקשה לעזרה וכמובן שעזרנו להם. העשייה שלנו תלויה בשרשרת של אנשים טובים, שעוזרים לנו בתרומות כספיות על מנת שנוכל לעזור לנזקקים".

עמותת 'מזון לחיים' קיימת משנת 2002 ופועלת לעזרה לנזקקים במספר תחומים. בין השאר היא תומכת מזה שנים רבות בסלי מזון למשפחות נזקקות ומחלקת מאות רבות של חבילות מזון מידי שנה. עוד מהעשייה הרבה של העמותה הוא מיזם בית חם: ארבעה בתי תמחוי באיזור חיפה שהם בתי תמחוי, אליהם מגיעים כל יום אנשים נזקקים לאכול ארוחה חמה.

פרויקט נוסף הראוי לציון הוא 28 בתי ספר בעיר פתח תקווה שמקבלים מדי יום 500 כריכי בריאות לילדים אשר מגיעים ללא מזון לבית הספר.

צילום: עמותת מזון לחיים
צילום: עמותת מזון לחיים
צילום: עמותת מזון לחיים
צילום: עמותת מזון לחיים

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: