מבזקים

הוצאה לאור: איך זה עובד

תוכן עניינים

לכולנו יש מה להגיד ולכולנו יש סיפור חיים  או עלילה מרתקת שנרצה לכתוב. רבים מאיתנו הם אנשי מקצוע שרוצים להפיץ ידע או מידע, ויש את מי שירצה לספק סיוע ותובנות לגבי תחומים שונים בחיים.

יש את מי שירצה להוציא את האוטוביוגרפיה שלו או סיפור חיים של בן משפחה, ויש את האישה שתרצה לכתוב ספר מתח או את האיש שירצה לכתוב רומן שיעשה הדים בכל העולם.

בישראל יש לא מעט כישרונות ולא מעט אנשים שיכולים להביע את עצמם בכתב בצורה מופלאה! לשם כך דרושים אנשי מקצוע בתחום ההוצאה לאור שיוכלו לעזור לרבים להגשים חלום – בין אם חלום של פרסום ותהילה בעולם הספרות ובין אם מדובר בקידום קריירה מקצועית.

אז כיצד עובדת הוצאה לאור?

אם תרצו להוציא את הספר שלכם באופן פרטי תוכלו לפנות להוצאות לאור שמגשימות חלומות או עוזרות לקדם רעיונות ולפתח כתבי-היד עד לכתיבת ספר, בצורה מושלמת.

הוצאות לאור להן משלמים על מנת לבצע את התהליך מתחילתו ועד סופו: יספקו לכותבים את הדרך להוציא ספר בצורה היעילה המהירה והנכונה מכל.

אם תרצו להוציא ספר באופן עצמאי באמצעות הוצאה שיכולה לספק את כל השלבים בהוצאתו , תוכלו להיות בטוחים שהספר יודפס וגם ישים דגש על המקומות הנכונים בכתוב כך שתוכלו לעשות הדים בכל מקום.

כאשר הוצאה לאור פועלת היא מבצעת את השלבים הבאים: עריכה והגהה של הספר – המגיהים והאורחים של ההוצאה לאור יעזרו לנסח מחדש ניסוחים מעורפלים, לבצע הגהה ותיקון שגיאות כתיב על מנת שהשורות של הספר יהיו ברורות וקריאות.

עורכי התוכן המומחים יערכו את הספר ולאחר מכן יעמדו אותו כך שהוא יהיה נוח לקריאה. המטרה לאפשר סדר כרונולוגי נכון עבור הקורא.

כעת מגיע החלק של בחירת עיצוב הספר והעטיפה. למשל, ספר ילדים כולל איורים בדרך כלל ויש ספרים בהם נוספות תמונות, כמו למשל בסיפורי חיים או באוטוביוגרפיה. בשלב זה הכותב והגרפיקאים עובדים יחדיו ובוחרים עיצוב לספר עצמו ולכריכה. בין היתר תצטרכו לבחור בין כריכה קשה לרכה.

לבסוף מדפיסים המומחים את הספר ומפיצים אותו בחנויות הספרים. יש הוצאות לאור אשר יבצעו עבורכם מסע יחסי ציבור על מנת שיותר קוראים ידעו אודות קיומו של הספר שלכם בחנויות הספרים. כך מוציאים ספרים לאור בצורה הטובה ביותר.

 

book_Daniel

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: