מבזקים

בחירות 2021: הפרת בידוד, חשד לזיופי הצבעה, הפרעות סדר ותעמולה אסורה

תוכן עניינים

תושבי ישראל יוצאים היום להצביע בקלפיות בפעם הרביעית בתוך שנתיים. עד לשעה זו נרשמו מקרים נקודתיים שטופלו בידי המשטרה: מעצרים, הפרת בידוד, חשדות לזיופי הצבעה, הפרעות סדר ותעמולה אסורה

אהרון קלפה | י' בניסן תשפ"א | יום שלישי 23 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

החל משעות הבוקר המוקדמות, משטרת ישראל פועלת בכוחות מתוגברים במוקדי ההצבעה הפרוסים ברחבי הארץ, בכדי לשמור על הסדר והביטחון ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק בתיאום עם ועדת הבחירות המרכזית

המשטרה נערכה מבצעית ותגברה אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג״ב במוקדי הצבעה ובסמוך אליהם, בכדי לתת מענה מיטבי גם לאירועי השגרה ולמטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים והכבישים ביום השבתון.

שוטרי התנועה והסיור נפרסו ברחבי הארץ בכדי להעניק שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל ומשתמשי הדרך.

בבית שמש, הושלכו לעבר שוטרים המוצבים במוקדי הצבעה בעיר ביצים וחצים נוספים, אחת מהן פגעה בשוטר. בשעה זו כוחות המשטרה פועלים לאיתור החשודים במעשה. כתובת גרפיטי המופנית נגד נבחר ציבור בסמוך לקלפי בת״א. דיווח הועבר לרשות המקומית שמחקה את הכתובת והמשטרה פתחה בחקירה.

בראשון לציון אדם וסירב לעטות מסיכה למרות שהתבקש לעשות כן. בבדיקה התברר כי הוא מפר בידוד. המשטרה עצרה אותו לחקירה ונרשם לו דו״ח בגין הפרת הבידוד.

כוחות משטרה גדולים, גלויים וסמויים, ימשיכו לפעול לאורך היממה בריכוזי הקלפיות ובסביבתם, הכל בכדי להבטיח את מהלכן התקין של הבחירות, לשמור על טוהר הבחירות והסדר הציבורי ולהגן על שלום הציבור ובטחונו.

 

דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: