מבזקים

גומיות כושר כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

בימים בהם אנו לא תמיד יודעים האם חדר הכושר יפעלו, ובימים בהם אנחנו נמצאים בבית שעות מרובות ללא מעש –  חשוב שיהיה לנו אביזר כושר שניתן לאחסן בכל מקום ולהשתמש בו בכל צורה. אחד האביזרים הפופולריים הן גומיות כושר. אבל מה צריך לדעת על האביזר הזה?

בתחילה חשוב להבין שבאמצעות אותן גומיות אפשר לעבוד על חיטוב הגוף, על השרירים ואפשר לבנות שרירים באמצעות האביזר, כמו גם שניתן לחטב את הבטן ואת הירכיים ולבצע מתיחות בצורה מדהימה.

אבל מהן בכלל הגומיות האלה?

גומיות כושר מיוצרות במגוון דגמים, צבעים ואורכים והן יכולות להיות מיוצרות מחומרים שונים כמו לטקס, סיליקון גומי או כל חומר אחר שמספק את הגמישות הדרושה לביצוע תרגילי כושר מסוגים שונים.

כיום אפשר לבחור גומיות כושר אונליין במגוון רחב של עיצובים אורכים צבעים ודרגות קושי כאשר המתח שנוצר בגומייה הוא זה שמפעיל את הגוף והוא זה שמחטב את איברי הגוף ובונה שרירים.

הנה כמה תרגילים שאפשר לבצע באמצעות האביזרים הנפלאים האלה:

עיצוב החלק האחורי של הזרוע (עיצוב 'הכנפיים')

כדי לעצב את החלק האחורי של היד יש לאחוז את הגומייה בקצה האחד שלה מעל הראש ובקצה השני שלה עם היד השנייה. כעת יש לאחוז אותה מאחורי הגב כאשר יוצרים מתח בגומיה ומרימים ומורידים מעלה ומטה את היד  שנמצאת בחלק האחורי והעליון מעל הראש. הרגישו כיצד השריר האחורי של היד מתחיל לעבוד ובצעו 30 חזרות בכל זרוע.

עיצוב ירכיים

כדי לעצב את הירכיים יש לקשור את הגומייה בחלק שמתחת לברכיים בשתי הרגליים. כעת שוכבים על הצד על מזרן כושר ומרימים את הרגל העליונה  20 פעמים. מבצעים את אותן החזרות גם ברגל השנייה.

עבודה על גמישות

כדי להגמיש את הגוף אפשר לשבת בישיבה מזרחית ולאחוז את הגומייה בשתי הידיים. פותחים את הגומייה למעלה ופותחים את  הידיים מעל הראש. מכופפים את הידיים ואת הראש לכיוון הרצפה מבצעים מתיחה שהרגליים שלובות ומרימים את הגומייה בחלק העליון של הזרוע כל פעם לצד אחר. כך שנוצר מעין חלון ממנו אפשר להציץ ולמתוח את הגו. פותחים את הזרוע מאחורי הגב פעם לימין ופעם לשמאל. אם תחזרו על התרגילים האלו בכל יום פעם אחת בשבוע – תוכלו להרגיש איך הזרועות שלכם מתחזקות וכיצד הגוף שלכם הופך לחטוב יותר. כדי לבחור רצועות אימון TRX מהטובות ביותר בחרו ציוד איכותי מחנויות ספורט אונליין עם משלוח מהיר לכל מקום.

 

שעת כושר גומיות

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: