מבזקים

עורכי דין ומומחים מתאחדים סביב קוד נירנברג וערעור על פשעים נגד האנושות בפני בית הדין בהאג

תוכן עניינים

עורכי דין מרחבי העולם הצטרפו לתלונה בהאג שהגישו עו"ד רות מכנס סוכולובסקי ועו"ד אריה סוכולובסקי: "עורכי דין מרחבי העולם מכירים בעובדה שישראל הינו מדינה בה נערך ניסוי וחוששים כי גם מדינותיהם יאלצו להיחשף לניסוי. שמות עורכי הדין והמדינות המצטרפות יפורסמו בהמשך"

רות קרייתי | י"ג בניסן תשפ"א | יום שישי 26 במרץ 2021 | מערכת ישראל ניוז

בתחילת חודש מרץ הגישו עורכי הדין רות מכנס סוקולובסקי ואריה סוקולובסקי מתל אביב אשר הגישו תלונה לבית הדין בהאג בנושא הפרת קוד נירנברג, נגד ממשלת ישראל העורכת ניסויים בלתי חוקיים באזרחי ישראל. השניים קיבלו תמיכה גורפת בהליכים המשפטיים שלהם על ידי עורכי דין, שופטים ופוליטיקאים מודאגים ברחבי העולם.

בכתבה של גיא בוליאן סופר, מול' ועיתונאי עצמאי באתר הרשמי שלו, הוא מדווח: "בימים האחרונים שוחחתי על הערעורים שהוגשו לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג ובית המשפט העליון, בגין הפרות של חוק נירנברג ופשעים נגד האנושות, על ידי שני עורכי הדין רות מכנס סוכולובסקי ואריה סוכולובסקי ממשרד א. סוכולובסקי ושות", העיתונאי מסביר מדוע מדובר בשיחה חשובה: "השיחה חשובה כפי שכתבתי במאמרי הקודם: לעניות דעתי, אף בית משפט מקומי לא יגן עלינו מפני הדיקטטורה הבריאותית הנוכחית, שכן מטרתן של ממשלות מקומיות, הקשורות לממשלת העולם היא בדיוק להשמיד את כולנו (יחידים, משפחות, עסקים וכו') ולהיכנע לעבדות הנשלטת על ידי בינה מלאכותית. לכן אני מאוד תומך בעורכי הדין רות מכנס סוכולובסקי ואריה סוכולובסקי, שאיתם אני בקשר ישיר", כתב.

בולאן מונה את שמות התומכים ביניהם: עו"ד הגרמני ד"ר ריינר דלקמיץ', עו"ד ותובע לשעבר במשרד המשפטים האמריקאי לארי קליימן. לצוות זה מתווספים פרנסיס בויל, עורך הדין של בוסניה והרצגובינה, השופט והפוליטיקאי האיטלקי אנג'לו ג'ורג'יאני.

מקור: https://guyboulianne.com/2021/03/24/des-avocats-et-des-experts-sunissent-autour-du-code-de-nuremberg-et-des-recours-pour-crimes-contre-lhumanite-devant-le-tribunal-de-la-haye/?fbclid=IwAR3mGbLdq4fqXyaE_8wMSHV8VEMHWm5ai1d1-dEmBDadphkkMJfxrp_Qpns

באדיבות האתר של בולאן
באדיבות האתר של בולאן
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: