מבזקים

ממשלת נורבגיה מואשמת בפשעים נגד האנושות בבית הדין בהאג

תוכן עניינים

קבוצת חוקרים מנורבגיה הגישה תביעה נגד מדיניות הקורונה המפרה את חוק העונשין סעיף 17 להגנה על עצמאות נורבגיה ואינטרסים בסיסיים נוספים. בעתירה נכתב: "המטרה הסופית היא בגידה במדינה"

גבריאל ודררו | י"ט בניסן תשפ"א | יום חמישי 1 באפריל 2021 | מערכת ישראל ניוז

בשעה שברחבי העולם גוברת ההתנגדות למדיניות הקורונה, חוקרים מנורבגיה הצטרפו למדינות נוספות באירופה בתביעה לעצור את מדיניות הקורונה הכוללת סגרים וחיסונים. דו"ח על כך נשלח כתלונה לתחנת המשטרה בלסונד. עותק של הדו"ח נשלח כעת לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג ולאחר מכן שוחרר לפרסום באינטרנט.

"הממשלה שלנו מפרה מספר חוקים בחוק העונשין, סעיף 17, הגנה על עצמאותה של נורבגיה ואינטרסים לאומיים בסיסיים נוספים, על ידי יצירת מגיפה כוזבת ביודעין עם השלכותיה על אנשים, בריאות הנפש, שירותי בריאות, זכויות אדם והשארת הריבונות על הכוח הזר כמטרה הסופית, עד כדי בגידה במדינה", נטען בתביעה.

לתביעה צורף מסמך המוכיח את הטענות המאשימות את ארגון כוח זר שהאו"ם, האיחוד האירופי, משרד הבריאות העולמי וה-WEF הם בבירור חלק מהכוחות המניעים מאחורי זה.

יש לציין כי הפרה חמורה של החוקה הנורבגית היא עונש מאסר של עד 21 שנים ורצח מכוון על פי חוק העונשין § 233, פסקה שנייה, יש עונש מאסר של 21 שנים.

"בהחלטה אם ההפרה חמורה, יושם דגש מיוחד על נושאים המפורטים בסעיף 112(א)-(ד). לבסוף, בשל מגיפת שווא מוכחת, שהובילה להתאבדות והובילה להתאבדות, מקרי מוות רפואיים כתוצאה מחיסון אסטרה זניקה הגורמת לקריש דם". נכתב בתביעה.

צילום רויטרס
צילום רויטרס 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: