מבזקים

טקס חיילים מצטיינים: לתפארת מדינת ישראל

תוכן עניינים

מטס כבוד והצדעה לחיילים המצטיינים, נפתח הבוקר מעל בית הנשיא. הטייס שהוביל את המטס בירך ברשת הקשר: "כבוד נשיא המדינה, הרמטכ"ל, אנו טייסי חיל האוויר מברכים אתכם בשם צבא ההגנה לישראל בברכת חג עצמאות שמח"

אהרון קלפה | ג' באייר תשפ"א | יום חמישי 15 באפריל 2021 | מערכת ישראל ניוז

כמיטב המסורת ולרגל יום העצמאות ה-73, אירח הבוקר נשיא המדינה בפעם האחרונה בכהונתו את אירוע כל ישראל מירושלים וטקס 120 החיילות והחיילים המצטיינים.

הבוקר נפתח במטס כבוד של הצדעה לחיילות ולחיילים המצטיינים המייצגים את כל יחידות צה״ל. הטייס אשר הוביל את המטס ברך כמיטב המסורת את הנשיא והמצטיינים ברשת הקשר כאשר חלף מעל בית הנשיא ואמר: "כבוד נשיא המדינה, הרמטכ"ל, אנו טייסי חיל האוויר מברכים אתכם בשם צבא ההגנה לישראל בברכת חג עצמאות שמח."

נשיא המדינה השיב לו בהצדעה: "בשם אזרחי ישראל מאחל חג עצמאות שמח, לך, ולכל חיילי צבא ההגנה לישראל ומפקדיו באוויר, בים וביבשה. חג עצמאות שמח ישראל״.


צילום | מארק ניימן / לע"מ


צילום | מארק ניימן / לע"מ

מיד בסיום המטס סקרו הנשיא והרמטכ"ל את שורות 120 החיילות והחיילים המצטיינים. אלו נבחרו והומלצו על ידי מפקדיהם לקבל אות הצטיינות מהנשיא על שירות משמעותי ותרומה יוצאת דופן לצה"ל ולמדינת ישראל. לאחר מכן ניגשו כולם לתמונה גדולה ומרגשת של 120 המצטיינים עם נשיא המדינה והרמטכ"ל.

בהמשך הבוקר יועבר המשדר המוקלט ״כל ישראל מירושלים״ אשר צולם מראש לאור מגבלות הקורונה, ולאחריו תועבר בשידור חי חלוקת התעודות לחיילים והקצינים המצטיינים כמו גם נאומיהם של הנשיא והרמטכ״ל לכבוד יום העצמאות.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: