מבזקים

עיריית בני ברק מוציאה אלפי בני ישיבות ליום פעילות וריענון בצפון הארץ

תוכן עניינים

יחליפו כוח: בימים אלו של בין הזמנים יוצאים אלפי בני הישיבות תושבי בני ברק לומדי ישיבת בין הזמנים בקהילות הקודש בעיר לטיולים מרתקים בצפון הארץ

נועם נהרי | כ"ו בניסן תשפ"א | יום חמישי 8 באפריל 2021 | מערכת ישראל ניוז

בפעילות מדהימה של מחלקת קהילות וצעירים בעיריית בני ברק בניהולו של הרב יצחק פריימן יוצאים בימי בין הזמנים אלו אלפי בני הישיבות לסדרה של טיולים מושקעים ומדהימים המתחילים עוד לפני זריחת החמה ומסתיימים בשעות הלילה המאוחרות, הפעילות המיוחדת מתחילה בתפילה בקברי צדיקים וכוללת שלל תכניות באתרים שומרי שבת ביניהם: שייט בקייקים ורפטינג בנהר הירדן, שיט טורנדו, קרטינג ורכיבת אסטרים ושפע אטרקציות נוספות, כאשר כל קבוצה נהנית מארוחת בוקר וצהריים מיוחדות ומושקעות המשונעות ישירות למקום החנייה.

ההחלטה על הפעילות לאלפי בני הישיבות הייתה של ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין מתוך הערכה כבירה לבני הישיבות על שנה תמימה של התמודדות ומאמץ בתנאי למידה מורכבים ובסגרים ארוכים, כאשר קול התורה נשמע ברמה.


באדיבות המצלם

היום יצא ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין לסיור באתרים בצפון הנומים פעילות, בכדי לעקוב מקרוב אחר הפעילויות לאלפי בני הישיבות מהקהילות בב"ב. מתחילת השבוע יצאו קרוב לרבבת בני ישיבות, במסגרת הפעילויות של מחלקת "קהילות וצעירים" עבור בני הישיבות. ראש העיר הודה לרב יצחק פריימן מנהל מחלקת קהילות וצעירים על הפעילות המבורכת שלו שכבר שנים לא נראתה בעיר.

ראש העיר ביקר בחפ"ק המיוחד שהוקם בטבריה לצורך שינוע הארוחות ותיאום הפעילויות, לאחר מכן נשא דברים נרגשים בפני המוני בני הישיבות כשהוא מייקר את עמלם והיותם כתר תפארת לעיר כולה. תלמידי הישיבות והורים – אלפי תושבי העיר, הודו לראש העיר על העשייה למענם בהיקף כה גדול, באופן שלא זכור שנים בעיר בני ברק.

הרב יצחק פריימן מנהל מחלקת קהילות וצעירים הודה בדבריו לראש העיר ולצוות המורחב ואמר: "זכות גדולה היא לנו לרענן את בחורי הישיבות אשר שוקדים על תלמודם במהלך השנה. אני מודה לראש העיר אשר ללא עידודו וסיועו פעילויות מיוחדות אלו לא היו יוצאים אל הפועל".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: