מבזקים

המטה הארצי של קידום הנוער מטעם משרד החינוך, הגיע לביקור בנתניה

תוכן עניינים

במועדון הנוער ברחוב בר יהודה, קריית נורדאו בנתניה נערך מפגש מוצלח עם ראש צוות המבקרים בהם יפעת קלמרו מנהלת קידום נוער הארצי, חדוה בכר מפקדת קידום נוער המחוזית. מטעם עיריית נתניה נכחו : שלומי רוקח ראש מטה מנהל חינוך, איתן בר לב מנהל אגף קידום נוער, אבי אדרי האחראי על כל המועדונים של הנוער ברחבי העיר, וכמובן חבר המועצה ים מאיר קרן הממונה על תיק קידום הנוער בעיר

אהרון קלפה | י"ג באייר תשפ"א | יום ראשון 25 באפריל 2021 | מערכת ישראל ניוז

במהלך המפגש הוצג החזון של האגף והוצגו הפעילויות המבורכות שנעשות בתחום זה בתוך העיר. במהלך נאומו של ים מאיר קרן, טען כי הוא "מודע לכך שהנציגים מטעם משרד החינוך בחרו לבוא דווקא לנתניה, בשל הייחודיות של עירנו. נתניה ללא ספק מהווה מודל לחיקוי בהתנהלותה בהמון תחומים ובפרט בתחום החינוך וקידום הנוער. מעבר להיותה עיר עם אוכלוסייה מאוד גדולה ברמה הארצית, היא גם עיר עם כמות גדולה של נוער מאוד מגוון ומיוחד. אנחנו עיר שקולטת הכי הרבה עולים בארץ וזה ללא ספק משמח אך גם מאתגר מאוד. מטרתנו היא לייצר עתיד טוב עד כמה שאפשר לכמה שיותר נערים ונערות. זה בא לידי ביטוי בכך שאנחנו דואגים שלכל אחת ואחד מהם תינתן האפשרות להיות במסגרת המתאימה שלו .


חבר המועצה ים מאיר קרן

"מעבר לעובדה שאנו משקיעים מאמצים רבים שבני הנוער המוגדרים קצת יותר מאתגרים, יצליחו ברמה הלימודית. חשוב לנו  לא פחות גם להטמיע בהם ערכים נכונים ודרך ארץ. לאחרונה אנו גם עוסקים בפעילויות הקשורות בנושא עבודה לטווח הארוך לחבר'ה הצעירים. אין לי ספק שאחד הדברים החשובים הוא להקנות לבני הנוער יכולת לפתח מיומנויות ולרכוש ידע ולהתמקצע על מנת שיוכלו להתפרנס בכבוד.

"ישנם רבים ומוכשרים שלאו דווקא תמיד מצליחים במסגרות הלימודיות, ולכן נפלטים בקלות מדי לרחוב. אחת המטרות היא גם לזהות את הכישורים שלהם ולמנף אותם למקומות חיוביים של רכישת מקצוע . יש לנו תוכניות רבות ואנחנו עובדים בשיא המרץ בשביל הנוער הנהדר שלנו, ואני מקווה שבעזרת השם נצליח לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו. אני רוצה בהזדמנות זו גם להודות לראש העיר מרים פיירברג ולטובה דולב מנהלת אגף חינוך וכמובן לכל הצוות הנהדר על התמיכה והעשייה המבורכת, בע"ה נעשה ונצליח".


באדיבות המצלם


מימין לשמאל: חדוה בכר מפקחת מחוזית, ים מאיר קרן חבר המועצה
שלומי רוקח ראש מטה מנהל חינוך, יפעת קולמרו מנהלת קידום נוער ארצי

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: