מבזקים

מנכ"ל אסותא אשדוד: "המטופלים שלנו יקבלו את הטיפול הטוב ביותר"

תוכן עניינים

בעקבות הסלמה בדרום, קצין רפואה ראשי לשעבר בחייל אוויר ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל אסותא אשדוד, במסר מעודד: "המטופלים שלנו יקבלו את הטיפול הטוב ביותר במקום הבטוח ביותר"

מאיר אוליאל | י"ז באייר תשפ"א | יום חמישי 29 באפריל 2021 | מערכת ישראל ניוז

על רקע המתיחות בדרום החליט מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: על אף העלות התקציבית, מבנה ביה"ח החדש יהיה מממוגן באופן מלא מפני ירי טילים.


ד"ר ארז ברנבוים. צילום: דוברות אסותא אשדוד

מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, אלמ' ד"ר ארז ברנבוים, לשעבר קצין רפואה ראשי חייל האויר, הודיע כי לאחר מחשבה רבה, ועל רקע המתיחות והמציאות הבטחונית בדרום, מבנה בית החולים החדש, אשר על הקמתו הודיעו בחודשים האחרונים, אסותא אשדוד יבנה כבניין ממוגן באופן מלא, כמו ייתר בתי החולים, ועל אף העלות הגבוהה.

בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, שהוקם לפני כ 4 שנים, הינו בית החולים היחיד בישראל שממוגן כולו מפני ירי טילים ובעת ירי אין צורך לפנות מטופלים לחדרים ממוגנים.

ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל בית החולים: "לצערי, מתוך הבנה כי המציאות בדרום לא צפויה להשתנות בשנים הקרובות, החלטתי כי מבנה ביה"ח החדש, הצפוי להכפיל את מספר מיטות ביה"ח, יבנה ממוגן כולו – כמו ייתר בית החולים. אומנם מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת, אך בכוונתי לדאוג שמטופלי ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, יקבלו את הטיפול הטוב והמתקדם ביותר במקום הבטוח ביותר".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: