מבזקים

איך משיגים עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם ולמה זה כל כך חשוב

תוכן עניינים

רבים שואלים את עצמם: איך מרוויחים כסף מאינסטגרם? הרי אנחנו חיים בעולם שונה לחלוטין מזה שהכרנו בעבר. אם בעבר יום העבודה התחיל בשמונה בבוקר והמשיך עד הערב בין כותלי המשרד, אז הרי שהיום אנחנו מדברים על עידן חדש. עידן בו אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לעבוד במה שאנחנו אוהבים, במה שעושה לנו טוב.

היום , להרוויח מאינסטגרם זה לא תהליך מורכב כל כך. למען האמת מדובר על מקצוע לכל דבר ועניין עבור אנשים לא מעטים. אבל בשביל להגיע למצב בו אתם יכולים להיות אילו שמסבירים איך מרוויחים כסף מאינסטגרם, אתם כמובן צריכים ללמוד את חוק יהמשחק. אתם צריכים ללמוד איך לשווק את עצמכם, איך לערוך, איך לספר סיפור בצורה מעניינת. יותר מהכל אתם צריכים עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם שיתנו לתוכן אותו אתם מעלים את התהודה הנדרשת.

כדי לתת לכם את כל המידע הדרוש, אנחנו, כאן ב 'דיגיטל בוסט ' בחרנו לחשוף בפניכם את רזי המקצוע ולתת לכם סוג של שיעור מזורז שיעזור לכם להשיג עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם ובהמשך גם להרוויח מאינסטגרם לא מעט. אתם תמיד מוזמנים לעבור מכאן למאמר החדש ביותר באתר שיעזור לכם להשלים את המידע החסר לכם על ההתפתחויות החדשות בעולם יצירת התוכן.

מעוניינים לשמוע עוד? מה הבעיה, המשיכו איתנו!

מה הייחוד של אינסטגרם

אינסטגרם, במקור, הוא בעצם סוג של מגזין מודרני. כמו המגזינים בהם אתם יכולים לעלעל בתור לרופא השיניים או למספרה, כך בדיוק עובד האינסטגרם. אנחנו מדברים על עולם שלם של תוכן בו אתם יכולים למצוא את מדור האופנה, מדור החידונים, המדור הזה בו אתן יכולות ללמוד איך להתאפר או להתלבש. המקום בו אתם שומעים על הרכילות החדשה ויותר מזה, שומרים על קשר עם החברים שלכם. אלא שבניגוד למגזינים הישנים אנחנו למעשה מדברים על עולם בו התוכן הוא אינסופי.

היתרון כמובן של אינסטגרם הוא גם התגובה המיידית. עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם יכולים למעשה כל הזמן לחוות את דעתם באופן מיידי על מה שהם רואים. כאשר עוד ועוד עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם כותבים מה דעתם על התוכן אותו הם ראו, מגיבים, משתפים וכמובן עושים 'אהבתי' כך התוכן מקבל יותר תהודה

בניגוד לעולם הישן, בו עורך המגזין היה מחליט מה החומר אותו נצרוך כולנו, האינסטגרם הוא למעשה עולם דמוקרטי לחלוטין. בו ההמון יכול להחליט מה הוא רוצה לראות. האלגוריתם של אינסטגרם מתרגם את השיתופים והתגובות לפופולאריות ולכן הוא חושף את התוכן לעוד ועוד אנשים רלוונטיים.

אם שאלתם את עצמכם מדוע כל כך חשוב שיהיה לכם בסיס עקבי ואיכותי של עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם , זו  הסיבה. רמת הפופולאריות שלכם היא זו שתכתיב האם חברות מסחריות גדולות בשוק ישימו לב אליכם. האם תוכלו, על ידי העוקבים שלכם , למקסם את היכולת שלכם למכור מוצרים אותם פיתחתם בעצמכם ועוד. כך ששוב, החשיבות של עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם שיעקבו אחריכם ויתנו פידבק לחומרים אותם אתם מעלים, הוא נכס שלא יסולא בפז.

מה צריך לעשות כדי להשיג עוקבים ישראלים פעילים באינטסגרם?

עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם יכולים להגיע בכמה צורות. אבל יותר מזה שהם מגיעים, כמובן חשוב לשים דגש על כך שאלו גם ישארו. חישבו על הפרופיל שלכם באינסטגרם כסוג של חנות. יכול להיות שיש לכם חנות בגדים בכיכר מרכזית. יש כמובן את זרם הלקוחות הקבועים שמגיעים תמיד. אלו למשל החברים שלכם. אלו עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם שהיו למעשה באים אליכם כך או כך.

פעם בכמה זמן יכול להיות שתגיעה קבוצה גדולה לאותה הכיכר. אולי הם עברו במקום במקרה ואולי בכוונה. אבל האם אותם לקוחות יחזרו אליכם שוב? זה כבר תלוי בטיב השירות אותו אתם נותנים. עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם הם דבר עליו אפשר לשלם בשלב הראשון. זה הדבר אותו אנחנו מייצרים, כאם ב- 'דיגיטל בוסט' אבל אנחנו לא יכולים להבטיח שאותם עוקבים ישראלים פעילים באינסטרגם ישארו כאן גם אחר כך.

בשביל זה אנחנו צריכים אתכם.

זכרו כי אתם ה- 'אלוהים' של המגזין הקטן שלכם. אתם העורכים, הצלמים, כותבי התוכן, אנשי השיווק של עמוד האינסטגרם שלכם. אנחנו, כאן ב- 'דיגיטל בוסט' יכולים לתת לכם רוח גבית. אנחנו יכולים לעזור לכם להיכנס למגרש של הגדולים. אבל אנחנו לא יכולים לעזור לכם לעבור את המשוכה מבלי שיתוף פעולה מצידכם.

אחרי שהשגתם עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם , אתם צריכים לספק להם חומר מעניין שישאיר אותם שם לאורך זמן. אל תשכחו כמובן שכאשר אתם רוכשים עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם למעשה אתם מעלים את רמת הפופולאריות של הפרופיל שלכם מה שיביא עוד ועוד עוקבים חדשים אל תוך העמוד הייחודי שלכם. הרי, אם נחזור לדימוי החנות, כולנו אוהבים להיכנס למקומות הומי אדם. אנחנו, בני האדם, יצורים חברתיים. אנחנו יודעים שאם כולם נמצאים במקום מסוים, שווה לנו להיות שם גם כן.

מה אתם יכולים לעשות כדי לעודד עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם להישאר?

כאמור, בשביל לקבל את כל המידע העדכני ביותר אנחנו כמובן מזכירים לכם שאתם תמיד יכולים להמשיך ולגשת למאמר החדש ביותר באתר כדי לקבל עוד מידע שאולי היה חסר לכם. אבל, בגדול, כאשר אנחנו מדברים על להשאיר עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם. אנחנו צריכים בראש ובראשונה לדבר על התוכן, על מה הדבר שאתם יכולים לספר ואף אחד אחר לא יכול.

בואו נדבר רגע על המילה 'אותנטי'. אנחנו חיים בעולם בו אנחנו לא אוהבים שמשקרים לנו. אם בעבר החליטו עבורינו מה המידע אותו נצרוך, הרי שהיום אנחנו רוצים להיות בעלי הבית על המחשבות שלנו. אנחנו לא רוצים שיספרו לנו סיפורים ויסתירו לנו את הנוף ממה שקורה באמת, מה שקורה בשטח.

חשבו על עצמכם, מה יגרום לכם להישאר בעמוד אינסטגרם מסוים, עכשיו תרגמו את אותן תובנות לדבר אותו אתם מייצרים. כך תבינו איך להשאיר עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם. אם אתם אוהבים לצרוך תוכן מאנשים עליהם אתם יכולים לסמוך, אנשים שהם כמעט חברים שלכם.

הרי אם אתם נכנסים לאינסטגרם ומקבלים המלצות על מוצרי טיפוח שווים או על מוצרי איפור אותם אתם חייבים לנסות, הייתם רוצים לסמוך על זה שנותן לכם את המידע כי הוא אכן יודע על מה הוא מדבר. כמו שאתם לא הייתם רוצים שיתנו לכם מידע שגוי, כך גם אתם נסו לשמור על אותנטיות.

אם יש תחום בו אתם מבינים במיוחד, שתפו בזה את העוקבים שלכם. אם יש נושאים שאתם לא מכירים, עזבו את התחום הזה ונסו למצוא את הדברים שאתם כן יכולים להביא לעולם.

אנחנו כאן ב – 'דיגיטל בוסט' נדאג לסייע לכם לכל אורך הדרך. דרכנו תוכלו למצוא עוקבים ישראלים פעילים באינסטגרם בדיסקרטיות מלאה תוך העלאת הפופולאריות של פרופיל האינסטגרם שלכם תוך זמן קצר. מוזמנים ליצור איתנו קשר.

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: