מבזקים

נחישות למול רפיסות

תוכן עניינים

חייבים לציין את העובדות גם בימים קשים שעוברים על מדינת ישראל. היום ברור עובדתית וזאת לפי מומחי מודיעין וביטחון, שמציינים בשיחה עימי: "אריק שרון הוא זה שחתום על הקמת מדינת חמאס בעזה, ועל ביסוסה לאחר תהליך ההתנתקות

ד"ר אבי יעקובוביץ | ו' בסיוון תשפ"א | יום שני 17 במאי 2021 | מערכת ישראל ניוז

אלופים במטה הכללי, ובהם בוגי יעלון, הזהירו בזמן אמת על מה שקורה היום בעזה. למעשה קיימת היום מדינה תומכת טרור כפי ששלטון הטאליבן נתן לארגון הטרור אל-קעידה להתבסס. הסיבה לכך היא שלאורך שני העשורים האחרונים, ראינו את מדיניות החולשה והוויתורים של ממשלות ישראל.

מה שברור, התגובה של הממשלות היתה רופסת ומתמשכת. חייבים להבין שההתעסקות היתה עם הכלב בחצר-עזה, ולא עם האדון בשער-אירן.

גורם מודיעיני בכיר מציין: "התולעת העזתית הפכה למפלצת, ולנו יש חלק בזה, ובניהול המדיניות מול חמאס. הועברו לחמאס מאות מיליוני דולרים, שלא שימשו למען האוכלוסייה העזתית אלא בפיתוח מכונת המלחמה הטרוריסטית מעזה ולהתעצמותה הקטלנית מול ישראל".

בכדי לחסל את מערך הטילים, מציין גורם צבאי אין מנוס מכניסה קרקעית, אלא שבמדינת ישראל יש בעיה לאחר "תסמונת לבנון". רק כך יהיה ניתן לרסק את ארגון הטרור חמאס. תל אביב שהיתה מחוץ לגזרה הדרומית היא הפעם הסיבה לתגובה המוחצת, אבל היום ברור שדין עוקף עזה כתל אביב.

התשובה במבצע "שומר החומות" צריכה להיות מוחצת וחד משמעית, כפי שנסראללה הבין את טעותו בצפון, כך חייב החאמס להבין את טעותו בדרום, זו המשוואה הנכונה. הדרך היא ריסוק והרס, ורק כך ניתן להכריע את החמאס סופית.

לגבי המהומות, אומר איש שב"כ בכיר לשעבר: "השב"כ נרדם בשמירה, התנועה האיסלאמית קיבלה כספים רבים מחו"ל ששימשו לגל האלימות שהציף את הערים המעורבות. לכן, אנו רואים את השיתוף ההדוק כרגע בין המשטרה לשב" כ.

לסיום, כדאי לציין את התקשורת. אנו טובים בהגזמתיות והרבה פחות במידתיות. חייבים להפסיק את "הפיטפוט לדעת" שעושים כל המומחים מטעמם, יש דברים שמשרתים את אויבנו. זכרו, מהן המילים אם לא שתיקה וסייג לחכמה – שתיקה, בייחוד בעת הזו.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: